27 september 2016

Så ble det høst.


Hei, lenge siden sist får jeg vel si. Dette året har vært ganske spesielt for oss på mange måter, så bloggingen har jeg rett og slett ikke hatt hverken lyst eller hatt inspirasjon til å drive med. Jeg har lekt med tanken på å legge ned bloggen, endre blogge fokus eller slette den. Men av en eller annen grunn fikk jeg meg ikke til å slette den. Så la meg prøve å se om jeg kan klare å puste litt liv her inne igjen. 


Bildene er tatt tidlig en morgen på revstien ved Revet. 


Ha en fin kveld. 
Klem Eline. 



2 kommentarer:

  1. Koselig med et lite livstegn fra deg
    Tenker stadig på deg og lurer på hvordan du har det.
    Ønsker deg alt godt :)

    SvarSlett
  2. Veldig hyggelig med litt innsyn i hverdagene dine, så fortsett med blogging. Må jo ikke være hver dag, bare det som er nok til at det er koselig, og ikke mas og stress. Du har jo nye ting å blogge om også. :-)

    SvarSlett