21 januar 2016

Vinter ved Oterøya.


Riktig god kveld til dere. 

Jeg håper dere har det bra i kulden. Kroppen min synes nå at kulden kan gi seg. Energi nivået synker, smertene øker og lungene protesterer på den kalde luften. Men da kan man jo holde seg inne. Det har jeg også gjort bortsett fra at jeg skulle hente en av ungdommene etter pianoøvingen. Jeg benyttet da muligheten til å stoppe ved Oterøya. Dette er et av mine favoritt steder og bilder herifra dukker opp med jevne mellomrom. I dag er utsikten helt eventyrlig. 


Vinteren er jammen vakker når den er sånn som dette. 


Selv om jeg stort sett bare har vært hjemme i dag er man jo ikke arbeids ledig. Klær skal vaskes, henges opp, brettes og legges på plass. Oppvaskmaskinen må tømmes og fylles. Huset ble støvsuget fra "topp til tå". Kattepuser må mates, matvarer må handles. Kroppen skal trenes og hviles. Og så er det ny tenåring som skal kjøres og hentes. En helt vanlig dag, altså. Ler.


Nå gleder jeg meg til bursdags feiring hos venner i helgen så jeg skal lade batteriene i morgen. Må jo være i topp form til en av årets store happenings.
 Jeg har enda ikke fått satt meg ned for å prøve min nye symaskin men gleder meg veldig til å prøve den. 


Ha en strålende kveld.

Klem Eline.






3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, vinteren er bra flott! Vi her nord har også hatt mye kulde, -27 på det kaldeste. Det har vært så lenge kaldt, nå synes jeg det er nok. Håper på bare et par minus :) Kos deg i bursdag! *Klem*

    SvarSlett
  2. Så fina bilder, vinter är vackert på foto.
    Men hoppas kylan ger med sig snart
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Gott Nytt År till er, kära Eline!
    Det var vidunderligt vackra bilder du tagit!
    I dag regnar det här och allt som var så vintervackert har nu förvandlats till en grå sörja, men jag tog några bilder när det var som vackrast här också...
    Stor Kram! ❤️

    SvarSlett