10 januar 2016

Velkommen 2016



Riktig godt nytt år alle sammen.
Årets første natt ble feiret sammen med kjæresten min i Oslo. Vi hadde bestilt en hotell overnatting på Best Western på Karl Johan. I selveste Karl Johan suiten nr 313. Samme nummer som Donald Duck sin bil. Hi hi. 


Vi spiste middag på Egon og koste oss virkelig med deilig mat og hverandres selskap. Kjæreste tid for oss er veldig viktig selv etter over ti år sammen. Kjærligheten må pleies. 
Tidligere på dagen utforsket vi litt butikker i sentrum og litt shopping ble det. En gave fra meg til kjæresten og en ting til meg selv. Veldig koselig å rusle rundt å titte mens det var rolig stemning i byen. 

Når klokken snek seg mot midnatt fulgte vi strømmen av mennesker mot Rådhusplassen og fyrverkeri oppskytning. Et helt fantastisk fyrverkeri delt sammen med en helt enorm mengde mennesker. I forhold til lille Larvik. Vi fulgte rene folkevandringen tilbake til hotellet og Karl Johan. 
Utsikt fra hotell vinduet. 
Hvordan var din nyttårs aften? Legg gjerne igjen en kommentar og fortell om din kveld.

                                  
Riktig godt nytt år. 
Klem fra Eline.




   


1 kommentar:

  1. Er jo koselig å være kjærester i Oslo.
    Bare tusle rundt uten å måtte skynde seg.
    Jobbet denne nyttårsaften. Etter endt
    jobb reiste jeg til venner der flere var samlet.
    på tur hjem måtte jeg kjøre en 1/2 times omvei
    pga stengt vei siden en hadde kjørt ned ei strømmast
    i fylla. kan ikke si jeg syns det var noe særlig siden
    jeg også skulle på jobb dagen etter, heldigvis ikke før
    litt utpå dagen. Men hedde en koselig kveld på jobb
    og ei koselig stund sammen med venner rundt rundt midnatt.
    Ønsker deg et riktig godt nytt år og ei god ny vinteruke :)

    SvarSlett