19 januar 2016

Kveldskos.


God kveld. 

Jeg håper at det står bra til med deg? Jeg har det bra men er litt sliten. Det har vært en fin men hektisk dag. Mamma og meg har vært på bytur i dag. Vi koser oss masse sammen og jeg er veldig glad for at de kom flyttende hit til oss i Larvik.
Jeg har fått kjøpt meg ny symaskin, jippi!  Det kommer nok et helt eget innlegg om den. Vi ruslet litt rundt i byen å tittet litt, fikk kjøpt noen småting før vi svingte innom gartneriet på Hovland. Her ble det blomsterjord, før vi til slutt var innom på Nordbyen. 


Så etter bytur, mathandling, rydding, film titting sammen med min syke sønn, var det på tide å hente kjæresten på jobb. Bilen hans har vært på service og skulle hentes før fire. Hjem og lage middag, spise før datteren skulle på teorikurs. Så gikk piffen ut av meg og jeg måtte tusle opp i seng. Men kose seg kan man jo så jeg tente noen lys. 

                                     

Zita fant ut av jeg ikke lengre var nede og da begynte hun å rope på meg. Jeg svarte og da kom hun opp for å holde meg med selskap. Skjønne kattedyret, selv om hun insisterte å vekke meg kvart over fem i natt. Litt tidlig for min del, men perfekt for henne skjønner jeg. 

           


 Ha en fin kveld.

Klem Eline.
    

2 kommentarer:

  1. Etter en slik bytur og en god del andre gjøremål
    hadde piffen vært ute av meg også, det er helt sikkert.
    Var en tur på Gjøvik på fredagen, og da ble det ikke gjort
    så mye mer den dagen nei.
    Så flott at du har fått deg ny symaskin. Er liksom noe en stadig trenger.
    Forstår ikke helt hvordan noen kan klare seg uten det i huset.
    Ønsker deg ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  2. Så deilig med ny symaskin da, Gratulere! Jeg har en Janome som jeg er veldig fornøyd med. Den pusefrøkna deres er så skjønn <3 *smelt* Det er så koselig å kunne krype til køys ilag med dyrene, det får meg til å slappe av.

    SvarSlett