16 januar 2016

Frua med oppned lampe.


Hei, hei har dere en fin lørdags kveld? Det har jeg. Vi har vært en tur i Tønsberg i dag og fartet litt rundt. Nå er det Netflix på TV, litt vin i glasset og julemarsipan i skåla. Med selskap av kjæresten og eldste datteren som nettopp kom hjem fra jobb.

Jeg holdt på med å ta bilder av stuebordet da jeg oppdaget lampen som speilet seg i glassbordet. Jeg ble så fascinert at det endte med oppned bilde av lampa. Jeg lo litt av meg selv for å ta bilde av et speilbilde er vel ikke vanlig. Ikke for meg i allefall. Men bildet ble jo stilig. 


Som du ser på bildet er enda ikke taket i stua malt. En del er malt men den andre delen bare hånflirer av meg hver gang jeg ser på det. (skuler mot taket.) Men lampa er fin da. Jeg har noe jeg har lyst til å male med det er små prosjekter så jeg får se til våren. Fargekart er hentet hjem. Hi hi.


Ønsker dere alle en flott kveld, oppned eller ikke. 
Psst: men lampa er fin da. Ler.

Klem fra Eline


2 kommentarer:

  1. Ja lampen er kjempefin.
    Morsomme bilder.
    Her mangler den ene stua maling av taket.
    Kan jo være det blir tatt en gang.
    Her har vi hatt koselig besøk til taco.
    Men nå slapper vi av med data og litt tv.
    Ha ei fortsatt god helg :)
    Ha ei fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  2. gøy med nye vinklinger
    flott lampe
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett