13 januar 2016

Dream. Believe. Do. Repeat


Riktig god kveld.
Nå sitter jeg i stuen og pludrer litt på pcen. Bilder har blitt lastet inn fra kamera og mobil. Da kunne jeg jo lage et lite innlegg med det samme. Dagen i dag ble jammen full av gjøremål, selv om jeg skulle ta det med ro, vel etter trening da. Trening må til hvis jeg skal holde meg unna rullestolen så mye som mulig. Så i dag trente jeg med min 8 kg kettelbell vekt. Forskjellige øvelser med vekt og andre typer øvelser med bare min egen kroppsvekt. Til helgen blir det sykling på ergometersykkel, med program og andre øvelser i tillegg. Etter to år med jevn trening er kroppen sterkere og jeg blir ikke fullt så raskt utmattet, og det er en super bonus.

Jeg har vært en liten time i sandefjord sammen med datteren min på jakt etter vinter parkas. Vi fant ikke noe hun ville ha så nå har vi bestilt en fra Stormberg. Den fylte alle hennes kriterier: Parkas med dun og uten "bobler". Altså uten boblejakke preg. Frøkna er fornøyd og det kommer snart ny jakke i hus.


Jeg tenkte jeg skulle tipse om disse duftlysene. Det har nydelig duft av kirsebær tre. Virkelig god lukt. Jeg kom over lyset i en blomsterbutikk som skulle legge ned. Desverre kjøpte jeg bare et, men jeg satser på å finne slike et annet sted også. Mitt er øyeblikk tomt.

Ha en flott kveld videre. Jeg skal nå ut å gå tur sammen med kjæresten.

Klem Eline.

2 kommentarer:

  1. Ja når den er ferdig så får en heller legger penger i noe nytt.
    Hadde egentlig lyst på ny med litt mer søm/datastyring.
    Men jeg kjøpte min for min første lønning i fast jobb, så
    det sitter nok langt inne å bytte den ut.
    lykke til emd prosjektet. Håper det går bra.

    SvarSlett
  2. Så flott at det hjelper med trening, og at rullestolen har fått mer fritid. Det var en god nyhet. Skal hilse så mye fra broren din. Han følger med, selv om han ikke kommenterer. <3

    SvarSlett