05 desember 2015

Storm jegerne.


Det stormer her på østlandet og vi tok med oss gutta og jaktet på høye bølger. Vi dro ut til Mølen utenfor Helgeroa og bølger og frådende hav fant vi. Jeg tok en del bilder men linsen på kameraet ble stadig uklar på grunn av alt saltvannet i luften. Tørket av linsen og tok mer bilder. Det blåste så kraftig at jeg nesten gikk overende flere ganger, men moro var det allikevel.


Så her er et lite knippe av mine stormbilder. 

Bildene er ikke redigert men lyset var veldig spesielt i dag.

Frådende sjø.

Fantastisk ute på Mølen.




Jeg sitter her å strever litt med å få laget innlegget siden jeg nå sitter på en Mac for aller første gang og alt er helt annerledes. Men med litt hjelp av samboeren så går det sikkert bra. Bildene får ingen signatur enda men jeg lærer sikkert det etterhvert. Litt nytt må man jo finne å bryne seg på.

Her hjemme hos oss er det nå 18 års feiring til minste jenta. Vi andre rømmer snart ut for å spise slik at de får ordne seg selv en stund. Det blir de sikkert ikke lei seg for. 


Ha en flott lørdag.
Klem Eline.







2 kommentarer:

  1. Ja det er fasinerende med et hav i fullt opprør.
    Her merker vi ikke noe til dette stormværet.
    Eller litt da, det er varmegrader og litt regn.
    Noe vi halst ikek vil ha siden det alt har kommet noe snø.
    Men været rår en jo ikke med. Bare greit å slippe å kjøre visst
    det blir speilblankt.
    Stas med 18 års dag. Sikekrt greit å holde seg unna ei stund ja.
    Her er det bare bra, Godt å høre at det er bra med deg også.
    Ønsker deg ei riktig god adventstid :)

    SvarSlett
  2. 18 åringen kan kanskje hjelpe deg, sier bror. :-). Flotte bilder i uværet. Vi sitter inne og koser oss. Det blåser litt her og, men kan ikke sammenliknes med været hos dere, ser det ut til.

    SvarSlett