30 november 2015

Adventsstaken 2015

 

Heisann. 
Årets adventsstake har jeg solgt. Neida jeg tuller ikke. Jeg har solgt den flotte adventsstaken fra perfect Home som jeg har hatt i noen år. Den var høy og flott men stadig i veien. Denne adventstiden gidder jeg ikke å gå rundt å være irritert så derfor ble den solgt. Men det betyr jo ikke at vi ikke har fire lys å tenne på. 


Fire flotte lys har blitt innkjøpt, de skjønne advents tallene fra Lene Bjerre har kommet på og alt sammen har blitt plassert på det nydelige glassfatet som også er fra Lene Bjerre. Adventstall var en gave fra Fuglemorforeldrene og fatet var gave fra Høvdingfuglforeldrene. Koselig å bruke gaver til adventstiden. 


Den flotte bilen med juletre på taket er faktisk en julekule som sønnen og meg fant i byen på Rått og Sanselig. Så årets "stake" har blitt døpt Winterwonderland. 


Det ser ut som bilen kjører i vinter skogen etter å ha hugget årets tre. Jeg er fornøyd. Flaskekost tre kommer fra Kremmerhuset og Søstrene.Greene. 


Jeg må igjen bare beklage at bloggen står stille og støver ned. Jeg tenker mye på den og det er mulig at jeg avslutter denne og lager en ny. Eller tar en skikkelig makeover på denne, vi får se. Men nå frem mot jul kommer det nok noen enkle innlegg. 

Ha en flott kveld. 
Klem Eline
 



3 kommentarer:

  1. Hei på deg. Koselig adventsinnlegg hos deg.
    Skikkelig stilg advenststake,
    Ønsker deg ei herlig adventstid :)

    SvarSlett
  2. Noen ganger må man bare ha litt nytt, selv om det gamle også er fint. Den har nok funnet et godt hjem som setter pris på den.

    Her har det ikke blitt noe adventstemning ennå, men vi koser oss allikvel. Holder på med julegaver og har en fin førjulstid. Neste uke skal jeg til og med på en liten tur utenlands, uten broren din! :-) Vi gleder oss til å feire jul med dere. Vi får snakkes en dag om når det passer at vi kommer.

    En fortsatt god adventstid til deg og alle andre kjære!

    Klem, Gro.

    SvarSlett
  3. Nydelig adventsstake, liker temaet! Her har jeg hoppet over adventen og pyntet til jul, men så er jeg jo veldig glad i jula ;0) Adventsstake har vi da, men langt fra så lekker som din :* 'Klem* -Kamilla-

    SvarSlett