07 september 2015

Soverommet.


Heisann alle sammen.
Jeg tenkte jeg skulle vise litt bilder fra soverommet vårt. Den svarte klumpen i taket er en tv som er utrolig god å ha når formen er på den dårlige siden. Fargen vi har på veggen er aubergin. En del av møblene er malt hvite men nattbord og senge bordet er brunt.

Puffene i enden av sengen fikk jeg av ei venninne og så pusset jeg de opp. Jeg har gått å tenkt litt på om de burde bli hvitmalte i stedet for sorte, vi får se.

Hotellputer fra Kid, sengetøy fra Lene Bjerre, pyntepute fra Skeidar og superdeilig pledd og puter fra Kid. Vesken er en delvis gave og er veldig mye brukt i sommer. Jeg har en forkjærlighet for dusker.

Kommoden ble malt i fjor sommer men mangler fortsatt nye skruehull slik at jeg kan sette på de nye knottene. Selve knottene ser ut som "diamanter" og de fant jeg hos fargerike. Men jeg føler at det liksom mangler noe med kommoden. Mulig noen andre knotter hadde blitt tøffere, rett og slett.

Eiffeltårnet ble med hjem fra en reise til Paris, smykket fikk jeg av barna til bursdagen og den lille lampen er et minne etter min mormor.


Titt tei.

Et brett med litt forskjellig på. Duftlys fra Ikea, lysestake fra en bruktbutikk, gullkrukken er fra HM home og den lille glass reven er gammel og fra Hadeland. Husker du denne, Mamma? ;-) Rosen er fra hagen og er en potterose som har vokst seg stor og fin.

Da ønsker jeg dere alle en fin kveld.
Klem Eline.

4 kommentarer:

  1. Så bra du har
    ett så herlig soverom
    som du kan trekke deg tilbake til når formen din streiker
    klem Eli:)

    SvarSlett
  2. Åhh,,,så fint du har det i sovrummet!
    Man vill ju bara sjunka ner i sängen eller sitta och beundra allt fint pynt.
    Bra med TV också, när formen är dålig...
    Tack för titten, ha en riktigt fin Tisdag!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Et veldig stilig soverom.
    Herlige små ting som setter et personlig preg på rommet.
    Godt med tv på soverommet når du må tilbringe en del tid der.
    Håper du ikke bruker den så mye :)
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. Så ryddig et soverom! :-)) Kanskje jeg skulle rydde litt også. Tøys til side, det ser veldig bra ut, og koselig også. Viktig at det er koselig på soverommet, når man i tillegg til søvn også trenger et sted å kunne legge seg ned på dagtid, for å få skikkelig ro. Har tilbrakt en del timer på dagtid der jeg også, så jeg vet hvordan det er. Jeg har i grunnen lyst til å male og få nye gardiner, men det får vente. Vi skal nemlig bytte ut den gamle vedovnen i stua. Det skal vi jo ikke gjøre selv, men det blir litt jobb for det. Må male tak og vegger, og kanskje ta en runde på lister, dør og vindu også. Hmmm, hadde jo vært greit å få det gjort samtidig. Før jul!

    Klem fra svigerinnen din. :-)

    SvarSlett