11 september 2015

Roser fra Kjæresten

         

I dag kom kjæresten hjem med roser til meg. Det var veldig koselig siden jeg stort sett kjøper blomster selv. Nydelige rosa roser. Snille kjæresten min. Tusen takk for de skjønne rosene. 

          

Etter en hektisk uke med foreldremøte, foreldre samtale, geocaching event og alt mulig annet innimellom må jeg bare puste ut i dag. Jeg skulle ha vært hos ei venninne i Skien men det gikk bare ikke. Så noen ting har blitt forskyvet til neste uke. I morgen skal vi på skalldyrlag hos venner og det skal bli koselig. 

          

Jeg har fått vært innom Europris etter interiørgarn men desverre var det ikke samme type garn som sist. Jeg holder på å hekle et putetrekk men har ikke nok garn. Mulig jeg syr et bakstykke til puten, rett og slett. Så kjøpte jeg hvitt interiør garn til et nytt prosjekt. 

                                    

                                                    Ønsker dere alle en fin fredag.
                                                                   Klem Eline



2 kommentarer:

  1. Heldig du. Nydelige roser
    Må nok hinte veldig visst min kjære skal huske
    å kjøpe med blomster hjem. Så det er stort sett
    alltid jeg som kjøper blomster her også.
    Stod å så på noen i dag, men gikk forbi.
    Kanskje jeg må ta en tur i morgen.
    Jo har forresten kjøpt masse lyng denne uka.
    Så ute er det mye nye blomster.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. så fine roser <3
    ja en må prioritere når det er så mye på en gang
    jeg er sikker på puta blir knall fin med stoff bak
    kos dere i morgen
    klem Eli:)

    SvarSlett