22 august 2015

Woodwick peis lys.


I går var kjæresten (Høvdingen) og meg på kjøretur til Svelvik. Han skulle ordne med en telefon og jeg var med for turen sin del. Etterhvert måtte vi ha litt mat og etter maten var vi inni en interiør/ frisør salong. Der fant vi en slikt stilig lys. Jeg har så vidt lest om "peislys" altså lys med en veke som spraker og knitrer med blafrende flamme. Jeg synes det er veldig koselig å høre på.



Dette er også et duft lys og det lukter veldig godt men jeg klarer ikke å sette fingeren på akkurat hva det lukter. Som regel kjøper jeg stort sett vanilje lys så det er kjæresten som valgte denne. Selve duften heter Birchwood.


Glass skålen har en lekker oval form og har også et flott tre lokk til å sette oppå. Så jeg kommer til å bruke lysglasset etter lyset er brendt opp. 


Så til lyden av peisild ønsker jeg dere alle en flott lørdag kveld.
Klem Eline


2 kommentarer:

  1. Stilig. Det ahr jeg ikke hørt om før.
    Et slikt må jeg jo ha i drivhuset/lysthuset til hørsten.
    Ha ei fortsatt riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Detta har jag aldrig sett förut, Eline!
    Verkar ju vara användbart både före och efter och skapar en fin stämning!
    Jag får hålla utkik efter en sådan...
    Önskar dig fortsatta fina dagar!
    Kram!❤️

    SvarSlett