06 august 2015

Sykkelbod i nye klær.


Hei alle sammen.

Puh sommeren er jammen hektisk. Jeg trodde at det skulle roe seg litt men det har det ikke gjort. Jeg har hatt venninne besøk fra Sola, lunchet med en annen venninne i Sandefjord. Beiset ferdig sykkelbod. Eldste bonussønn har flyttet ut noe som var trist og veldig rart på en og samme gang. Men det er jo spennende for han og kjæresten. :-) Vi har hatt besøk av en venn av min datter noen dager og nå er eldste datteren min i gang med oppussing av rommet til utflytteren. Bilder fra det rommet kommer også etterhvert. Her må jeg sende en varm tanke til et vennepar som i går morges hjalp oss å få tak i diverse malings produkter før de reiste på ferie. Tusen takk for hjelpen og ha en deilig ferie. 



Her er altså sykkelboden vår i nytt antrekk. Tusen, tusen takk til våre kjære Mormor og Morfar som har stått i timesvis å hjulpet med beisingen. Det hadde ikke gått uten deres hjelp. 

Jeg skjønner at noen misforstod sort hvitt bildet i siste bloggposten. Det var altså ikke et ferdig bilde men bare et i sort/hvitt. Nå har den blitt så fin i Ridder grå og hvit. 
Som dere ser er en del av boden helt bod som inneholder ved og redskaper mens andre halvdelen er en " carport" til sykklene. Det hvite i hjørnet er ikke maling men maurmiddel. Jeg prøver å redusere bestanden med krypende kryp. Håper at dette hjelper. 

Tusen takk for alle koselige kommentarer på bloggen, jeg setter stor pris på det.

Ha en strålende dag. Klem fra Eline


3 kommentarer:

  1. Ikke dumt med en egen sykkelbod når en har mange
    i familien. Vi driver jo med diverse ute her i sommer,
    Har veldig lyst på sten på gardsplassen. I hvertfall
    på noe av den. Har en litt stor gardsplass så det blir
    litt voldsomt å dekke alt.(dyrt) Men en kan jo avgrense det
    til runt innganspartiet,. Kanskje en slapp å dra inn så mye
    søle da. Godt å få litt hjelp til arbeidet. Her må drivhuset beises
    Men det blir nok ikke før neste år tenker jeg.
    Ha ei herlig helg Håper sola skinner på deg der du er :)

    SvarSlett
  2. Hei, så kjekt å titte innom her igjen :)
    Jeg også har hatt en lengre bloggpause, og har så smått begynt på igjen :)
    Lenge siden jeg var innom så nå har jeg tittet litt nedover og bakover :)
    Ønsker deg en fin, fin fredag og helg som kommer og gratulerer såååå mye
    med 10 års dag til deg og mannen også ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Dere har vært flinke! Deiglig å være ferdig, tenker jeg. <3

    SvarSlett