08 august 2015

Mrs Badeand.




Jeg håper dere alle har en fin lørdag.

Torsdag dro kjæresten, jeg og min yngste sønn på kino, men først måtte vi innom Fritzøe Brygge for å hente en pakke. Jeg synes de har pyntet så tøft ute at jeg måtte sikre meg noen bilder. Jeg presenterer Mrs Badeand. MR Badeand var nok enda større og satt i den lille elven, men etter et uvær veltet han og var nok ikke så fornøyd med sin plassering. Han har nok gynget seg til et annet sted for han er ikke lengre i elven. Kanskje han nå nipper til en øl i Danmark?

                                  
 

Mrs Badeand derimot virker veldig fornøyd der hun skuer mot hammerdalen, kulturskolen, Bølgen kulturhus og "Altovasen". 


Over døren til senteret sitter denne badenymfen og lurer på om hun skal våge seg uti vannet. Badehetten er nok av aller siste mote, det er jeg helt sikker på. 


Så mens gutta hentet pakke så jeg mitt snitt til å snike meg innom interiørbutikken her. Det var så mye nytt og lekkert men akk så liten tid... For kinoen ventet jo. Jeg skjønner jeg må ta meg turen hit igjen snart men da med bedre tid.

I dag skjer det noe litt spennende hos oss. Vi har tenkt å vurdert i snart to år å utvide vår familie litt. Nå har vi bestemt oss og hvis alt går som planlagt så henter vi en nydelig jente i morgen. Det er et dyr bare så det er klart altså. 😃 Jeg er kjempe spent på hvordan dette skal gå med husets høyt elskede katt. Vi har jo en pus som er halvt abyssiner på over ni år. Så vi går spennende tider i møte. 

Ha en super lørdag. Klem fra en spent Eline. 😊









     

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen fint pyntat där, med badeand och badenymf, Eline!
    Men nu blir jag så fruktansvärt nyfiken på vad det är för en ny familjemedlem som ska komma!
    JAG VILL SE, Ha,haha!
    Lycka till. hoppas det går bra med gamlepusen också!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  2. Ja det er mye flott å se noen ganger.
    Både ute og inne.
    Greit å ha god tid så en får sett skikkelig
    Lykke til med "familieforøkelsen"
    Går ut fra at du kommer til å dele bilder etter hvert.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett