27 juli 2015

Ved og sykkelbod i all sin nakenhet.

        
   

Riktig god kveld.
Nå sitter jeg her med armer som føles virkelig lange og tunge ut. Boden som før så slik ut ser ikke lengre sånn ut. Kl åtte i morges var jeg ute og klar med malekosten. Dette er faktisk dag nr to med maling. Klokken ti kom to hjelpsomme malere meg til unnsetning. "Tusen takk" dere er kjempe snille. 😊
Så måtte vi vente på skyggen før det kunne males videre. Rund klokken tre var jeg igjen ute med malekosten og siste endeveggen ble tatt. Jammen så kom Høvdingen også med på siste malings biten. Vindskibord ble malt og nå er boden nesten helt ferdig. Hurra!!!


Vindskibordene må ha et siste strøk så er alt helt ferdig. Puh. Vi fikk til og med malt et par smådetaljer på verandaen og rundt kjøkken vinduene. Dette fordi vi skiftet markiser etter at vi malte huset. Nå er de gamle festene også grå. Nye bilder av boden kommer så fort vindski bordene har fått strøk nr to. Men det blir ikke i morgen. For i morgen kommer min kjære venninne Monique på besøk. Hun bor på Vestlandet men er nå på østlandet for å besøke familie og venner. Vi planlegger en vin kveld og jeg gleder meg masse til en kveld med jenteprat. Håper armene mine føles bedre i morgen sånn at jeg orker å holde vinglasset, Ler.

Ha en deilig kveld.
Klem Eline
  

4 kommentarer:

  1. Hehe, jeg skal holde glasset for deg jeg😂 blir kjekt med en vin/øl kveld med deg i morgen👍 Fin nymalt bod ble det og👍 hvil armene, ha en fin kveld så sees vi imorgen😀

    SvarSlett
  2. Hei på deg

    så gøy å se du blogger igjen
    nydelig bord
    gleder meg til å se vilken farge du velger
    kos deg med gode venner
    klem Eli:)

    SvarSlett
  3. Alltid godt å bli ferdig med noe. Og at det inspirerer deg til nye oppgaver er et ekstra pluss. Kos dere med vin, bruk sugerør om nødvendig. Klem, Gro.

    SvarSlett
  4. Hej, Eline!
    Här var det mycket att ta del av...
    Gratulerar till era 10 år som gifta, det var ett vackert dukat bord!
    Nya fina projekt har du på gång och en fin nymålad bod!
    Önskar dig en fin fortsättning på Augusti!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett