26 juli 2015

Nytt prosjekt på gang.

                                  

God søndag alle sammen.
Håper dere har hatt en fin helg. Her har været ikke vært på sitt beste men da kan man jo finne på andre ting. Som å saumfare "kjøp og salgs" sider på Facebook. Jeg kom over et flott lite halvmåne bord i bonderødt med gull detaljer. Bud ble lagt inn og jammen ble bordet mitt for hele 150kr. Det vil jeg kalle et kupp. 

         

Bordet hentet vi i dag og har satt det i garagen for å bli malt. Men før jeg kan begynne på dette prosjektet så har vi et stort maleprosjekt på gang. Vedboden ute har sårt trengt maling og Mamma og Truls er så snille å hjelper meg med malingen. Høvdingen hater å male så det er stort sett meg som svinger kosten eller rullen. Men nå med foreldrenes hjelp har det virkelig gått unna. Hjertelig tusen takk for all hjelp. ❤️ 
Det var egentlig maling av boden som satte i gang lysten på et nytt interiør prosjekt. Jeg synes det er veldig gøy å omsider ha lyst til å drive med interiør og blogging igjen. Jeg har savnet det selv om jeg ikke har orket å drive på med bloggen. Så til uken regner jeg med å fortsette på boden, for nå har jeg jo lyst til å bli ferdig med den sånn at jeg kan komme i gang med halvmåne bordet. 

Ha en fin søndag.
Klem Eline.
     

1 kommentar:

  1. For et herlig bord;);)
    Kjempe kjekt at du tok turen innom bloggen min!
    Vi har bare brukt "vanlig" sement som man kjøper i 25 kg sekker også blander man den med sand og vann.
    Vi holder på å støpe grunnmur og andre murer så her blir det blandet sement i store mengder. Men man kan kjøpe små ferdigposer fra Heydi som man bare blander ut med vann, det funker helt fint også;)
    Silje Marie;)

    SvarSlett