13 januar 2015

Sort og en gull stjerne med nydelige utskjæringer.


Bildene her er riktignok fra julen men jeg bare elsker fargekombinasjonen sort og gull. Speilet har jeg malt i sort matt og barskapet har jeg malt og tryllet fra et ordinert brunt til et glamorøst barokk skap i sort og gull. Du kan se innlegget om barskapet hvis du klikker her.
Jeg tror nok jeg har en glamorøs barokk dame gjemt inni meg ett eller annet sted, Ler.


Stjernen har de nydeligste utskjæringer og lyser veldig fint. Hvis jeg ikke husker helt feil så fant vi stjernen på lampebutikken på "øya" for noen år siden. Der hender det med jevne mellomrom at det dukker opp noen vakre lampeskatter. Egentlig er det veldig sjelden jeg er innom der selv om jeg har en stor forkjærlighet for lamper.


I dag blåser det godt her hos meg og jeg har planer om å hvile. I går kveld gikk kjæresten og meg en lang kveldstur, nettopp til "øya" for å kjøpe en hvitløkpresse, av alle ting. Det er en dings som jeg savner ofte men aldri har hatt. Jeg har tenkt til å bruke den til ingefær som jeg ofte bruker i min grønne smoothie for ekstra energi. Men også til hvitløk som er veldig godt i mat.
Etter turen så vi en av ringenes herre filmene og jeg heklet litt underveis, så jeg er litt sliten i dag. Jeg skal ta det med ro i dag for i morgen skal jeg til ei venninne samtidig som bilen skal på service. Det blir koselig.


Ha en riktig fin dag dere.

Klem Eline.

3 kommentarer:

  1. Nydelige ting. Den stjerna var kjempeflott.
    Herlige bilder. Du jeg blir så glad hver gang
    jeg leser at du har hatt en aktiv dag og til og med
    er oppe dagen etter. Herlige.
    Ønsker deg mange slike dager - bare slike dager :)

    SvarSlett
  2. Vilken underbar stjärna med ett vackert sken, Eline!
    Det är alltid spännande att titta in hos dig och njuta av allt fint som du delar med dig av!
    Ha en fin dag i morgon, God Natt och Sov så gott!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett