02 januar 2015

Silver tones.


Hei alle sammen. Riktig godt nytt år. Her ble det nye året ringet inn sammen med familien og en syk datter. Heldigvis så er hun bedre nå, men vi vet fremdeles ikke helt hva hun feilte. Mest sannsynlig var det matforgiftning. Stakkars. Det ble en rolig kveld på oss her hjemme med deilig kalkun som Høvdingen stod for. Bilder av borddekkingen kommer senere.


Jeg ble så fornøyd med dekorasjonen på dette store flotte sølvbrettet. selve brettet så jeg en gang på Stabbursbua, men jeg kjøpte det ikke da. Da jeg kom tilbake en annen gang var det selvfølgelig solgt. Det var helt tilfeldig at jeg gikk inn på Finn og fikk øye på et helt likt brett, i Oslo. Enden på visa ble at vi dro inn til Oslo og fikk kjøpt brettet, jippi. Det er lenge siden nå men jeg har blitt veldig glad i brettet.

 

Brettet har vakre siseleringer, er åttekantet og står på små føtter. Julekulen, altså det lille sølvhuset er fra Riviera Maison. Synes det var så søtt og jeg har brukt det til pynt.. Sølvtrærne har jeg hatt i mange år og er like koselige å finne frem hvert år,


Den staselige pingvinen med glitterfrakk står ofte fremme hos meg, selv om det ikke er jul.  Jeg håper at dere alle har hatt en deilig ferie og kost dere masse. Selv håper jeg at jeg skal blogge mer i tiden som kommer. Jeg mistet helt bloggelysten i fjor og det gikk måneder uten at det ble skrevet et ord. Først var det på grunn av at sykdommen min fikk et veldig godt tak i meg. Første halvår av 2014 var et av de tøffeste jeg har hatt på mange år, dessverre. Så kom tre måneder hvor jeg stort sett var konstant utslitt, før formen min steg og jeg har de siste månedene vært i knall form. Så god form at jeg nesten ikke tør å si det, men det er så gøy å fortelle en slik strålende nyhet.  Så nå krysser jeg fingrene for at det fortsetter. 

Ha en deilig kveld dere.
Klem Eline.






4 kommentarer:

  1. Åhh,,,så fint Eline!
    Jag tycker det var så vackert med pyntet som du har, fina bilder också!
    Härligt att dottern din är bättre nu och underbart att du själv mår bra!
    Jag ber för att det ska fortsätta och önskar er en riktigt God fortsättning på det nya året!
    KRAAAM, KRAAAAM!!!

    SvarSlett
  2. Så godt å høre at du er i fin form
    Skal fortsette å be for deg.
    Håper datteren din blir helt bra fort.
    Her har vi hatt skeikkelig influensa for første gang på mange år.
    Kan ikke huske sist jeg hadde feber.
    Et nydelig brett med flott pynt.
    Ha en herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Ja julerosen kan en plante ut. Men tviler på at de
    overlever her hos meg. Tåler nok en del kuldegrader.
    Har ikke prøvd, men tenkte jeg måtte prøve nå til våren
    siden jeg har fått tak i så mange.
    Er så pass dyre at det er sjelden en kan kjøpe mer enn en
    slik til vanlig. Mine ble nok så pass fine siden de stod i den kalde gangen
    Liker seg visst best under ti varmegrader. tror ikke de skal ha noe særlig
    mer enn ti kuldegrader heller. Lykke til !!

    SvarSlett
  4. Godt å høre at du er i form, og jeg ønsker deg et riktig godt år.
    Nydelig dekorasjon, du er kjempeflink til og pynte både bord og andre ting.
    Klem fra Laila

    SvarSlett