08 januar 2015

Rock på Høyer.

 

Jeg var en tur i byen på tirsdag sammen med mamma. Vi koste oss med å titte i butikker, januar salg og alt mulig annet spennende. På Høyer Larvik kom jeg over denne tøffe karen. Han heter Rock. Det er nå det som står på halsbåndet hans. Er han ikke herlig? 


Jeg bare måtte ta noen bilder av han. 
Det ble ikke noe shopping på oss men vel verdt turen innom.
Det har vært noen hektiske dager her. Julen har blitt ryddet bort, noe som er en hel dagsjobb i seg selv. Jeg har redusert julepynten litt men det er mye igjen enda. Det jeg har fjernet skal jeg gi til en venninne av meg, så får hun ta det som hun har lyst på. Noe ble kastet og en juletre duk som jeg har sydd selv skal jeg prøve å få solgt. 

Vi har hatt vennebesøk, med julegrøt siden vi ikke rakk det før jul og fått huset i orden igjen etter julen. Veldig deilig å komme tilbake til normalen synes nå jeg. 


Ønsker dere alle en fin dag.

 Pusen og jeg har hviledag i dag. Det trengtes. 😊

Klem Eline.




2 kommentarer:

  1. Ja det hender en trenger en hviledag.
    Koselig å bare kikke noen ganger.
    Ikke alltid en behøver å handle så mye.
    Høres godt ut å få ryddet opp i julepynten og
    få bort noe. Her er alt for mye. I år har jeg bare hatt frem
    omtren en fjerde del av all pynten min. Og selv det var mer
    enn nok. På søndag skal vi på "julebord" Nei det er ikke alt
    en rekker før jul, greit å ha noe til gode også.
    Ha ei herlig helg .)

    SvarSlett
  2. Rock var verkligen tuff, honom skulle jag gärna ha hemma!
    Så skönt med en vilodag för pusen och dig.
    Jag har jobbat i eftermiddag/kväll så jag säger God Natt nu!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett