22 desember 2014

Den 22 desember.

Hei alle sammen. 
Etter måneder med stillhet har jeg endelig fått lyst til å blogge litt igjen. Så jeg legger ut her noen bilder fra julehuset som ble med hjem fra London sommeren 2013. Det første innlegget siden stillheten ble brutt blir blogget fra IPad siden kameraet nok nå lades før det våkner skikkelig.

Vi venter julebesøk i dag og regner da med at juletreet blir pyntet sammen med dem. Noe som er en årlig tradisjon her hos meg, kjempekoselig. Selve huset har blitt pynte litt etter litt og bugner nå av julepynt. En liten morsomhet blant mine venninner at jeg er en maksimalistisk julepynter. Kan ikke skjønne det, ler.


Ønsker dere alle en fin bittelillejulaften. 
Klem Eline.


2 kommentarer:

  1. Åhh, så roligt att äntligen få ett "livstecken" från dig, kära Eline!
    Har tänkt mycket på dig...
    Så fina bilder, man kommer verkligen i julstämning!
    Önskar dig en riktigt God och Välsignad Jul, tillsammans med dina nära och kära!
    STOOOR JULEKLEM från mig!!!

    SvarSlett
  2. Hei, hei. Så godt å se et innlegg fra deg igjen.
    Takk for hilsen hos meg.
    Har tenkt mye på deg og håpet at det stod bra til.
    Hos oss er det bare bra. Huset er ikke ferdig julepyntet,
    men blir det nok etterhvert tenker jeg.
    Et nydelig julehus/julelandsby du har. Kjempeflott
    Ha ei velsignet god julehelg :)
    Klem fra meg :)

    SvarSlett