06 juni 2014

Soverommets eiffeltårn.

IMG_2442

Heisann.

Jeg ville nesten sagt, endelig fredag bortsett fra at fredagen kom veldig plutselig på meg. Ukene fyker avgårde og snart er barnas sommerferie her. Men først er det pinsehelgen.  Akkurat nå er familien spredd for mange vinger, bare meg, eldstedatter og min sønn er hjemme. Så da syntes jeg det var en god ide å blogge litt. Bruke tiden før huset fylles opp igjen. Sanke inspirasjon ved bloggbesøk hos dere. Smilefjes

 

IMG_2446

Stolen som er mitt stolte gjør “det selv prosjekt” måtte bli dagens fotomodell. Det har jo vært stille på interiørfronten hos meg så det som er nytt er pynten på glasshyllen. Jeg har ikke kjøpt noe nytt bare byttet ut pynten. Forandring fryder.

IMG_2449

Jeg har endelig fått litt ork til å i alle fall titte på interiør. Pinterest har blitt flittig brukt i dag og noen små ideer har jeg fått. Så får vi se om det kommer noe utav det.

IMG_2452

Men først har jeg planer om å legge siste strøket på et prosjekt i garasjen. Som forøvrig har blitt ryddet. Virkelig ryddet og den har aldri vært så tom siden jeg flyttet inn her. Så til vinteren så kan nok bilen min få bo innomhus. “Lykke.” Alle barna var superflinke å hjelpe til og to turer til Grinda ble tatt med avfall. Det er bare så deilig å få vekk masse unødige ting.

IMG_2457

Eiffeltårnet som jeg er så glad i ble kjøpt i Paris og spraymalt sort blank. Jeg har stadig ideer om å gi det ny farge men av en eller annen grunn så forblir det sort. Selv om det sikkert hadde blitt stilig i sølv eller gull. Eller hvitt…. Jeg tror det hadde blitt lekkert. Hvitt med litt perlemoreffekt, nydelig.

 

IMG_2460IMG_2461

Ønsker dere alle en flott pinse helg.

Klem Eline.

3 kommentarer:

  1. God pinse! Jeg holder på med å sy. Denne gangen til meg selv, det er uvanlig. Vi tar det rolig i helgen, deilig med litt ekstra fri. Håper på godt vær.

    SvarSlett
  2. Hej,Eline!!!
    Hoppas att du har haft en skön och fin Pingsthelg!
    Här har det varit jätteskönt väder med både sol och värme.
    Tack för titten i ditt fina sovrum,med alla vackra detaljer,du har det så fint...
    Önskar dig en ny fin vecka!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  3. Syns det eifeltårnet var flott svart.
    Kan godt forstå at det er vanskelig å spraye det en annen farge.
    Godt formen er bedre.
    Håper det varer lenge. Og at du får krefter til
    det du har planer om. Høres også veldig godt ut å
    få ryddet og kjørt bort en hel masse, har en kjeller
    og et loft som skulle vært ryddet. Men det ser ut
    som det omtrent er umulig å få tid til det.
    Ønsker deg ei herlig uke :)

    SvarSlett