19 juni 2014

Signing in the rain.



Jeg bare måtte dele dette fantastiske bildet. Jeg har nettopp tatt det siden været plutselig endret seg. Jeg synes uvær kan være veldig fantastisk når det ikke øser ned i ukesvis da. Her har vi ligget rundt 20 deilige varmegrader men med litt kjølig vind. Mørke skyer begynte å samle seg før det braket løs. Spektakulært!!
Jeg bare måtte ut å se. En herlig følelse men kanskje ikke helt for Høvdingen som er ute på joggetur nå..... Stakkars. Han kommer vel klissvåt hjem snart.


Let's go singing in the rain. :-)

Ha en deilig kveld.
Klem Eline.


4 kommentarer:

  1. Så fint :D
    Blir faktisk veldig fine bilder når det regner og er sol :)
    Håper alt er bra snuppa.
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Flotte bilder.
    Burde tatt bilder i går da jeg reiste hjem fra jobb.
    Mørke skyer med en dobbel regnbue som gikk tvers
    over "dalen" Og så var det skyer og sol forran meg.
    Og et flott og spesielt lys.
    Hadde nok ikke klart å fange det på et bilde.
    Men du klarte å få til stemningen i bilde ditt.
    Flott at det er svart/hvit.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. 😊 tøft bilde! Har sittet å surfa litt i bloggen din nå, så vil bare legge igjen et livstegn 😊 God helg !
    Klemmer ...

    SvarSlett
  4. Fantastiska bilder!!!
    Det behövs regn, i alla fall här där det varit så torrt och vi har fått regn också.
    Hoppas du haft en fin helg, jag har jobbat hela helgen och tycker det är skööönt men Måndag i dag...
    Önskar dig en ny och fin vecka!
    KRAAM!!!

    SvarSlett