04 juni 2014

Lekker hotell lobby.


Hei på dere. Bloggelysten har sneket seg litt på meg, men så ble jeg så opptatt med å lage innbydelse til 40 års lag, melde sønnen på til konfirmasjon, forberedelser til barnas sommerleir og litt annet, at jeg glemte det en stund. Sånn blir det når man skal få unna litt. Men et lite innlegg blir det, riktig nok bare fra Ipaden i dag.

Bildene i dag er fra Gøteborg, et koselig hotell litt utenfor sentrum. Kjæresten og jeg fikk oss en herlig kjæreste helg helt uten barn. Lykke :-)
Jeg likte så godt interiøret at jeg tok en del bilder til inspirasjon.

Tøft med et fuglebur hengende over et par lenestoler. Så bor det jo sånne søte fjærfugler som jeg bare elsker i buret. Et fint tips. Ikke at fuglebur er noe nytt men jeg falt for dette.

Varme farger, velur og en nydelig sjeselong. Jeg kunne godt hatt en sjeselong i stuen, hvis det hadde vært plass, men det er det ikke. 

Lov å drømme litt da. 

Nydelige orkideer stod det både her og der. Bare en av mine orkideer står i blomst nå men en har en blomster kvist underveis. Resten har tatt ferie tror jeg. 

Denne dekorasjonen har silkeorkideer men oppsatsen var fin syntes jeg. Så er den jo evigvarende, og det er jo lurt. Hi hi.
Ha en deilig kveld.
Klem Eline











1 kommentar:

  1. Godt se at du er i aktivitet.
    Høres herlig ut med en kjærestetur.
    Det blir vel det her også snart.
    Eller det blir hotelltur kombinert med en kongress.
    Helt greit det også.
    Ellers blir nok hele ferien uten "unger"
    Visst en kan kalle de det når de er godt over 20 begge to, hehe
    Er rart med det, ungene er unger hele livet, sies det.
    Lykke til med forberedelsene til 40 års dag.
    Og ha en fortsatt herlig sommer :)

    SvarSlett