30 juni 2014

Ånden som går...

Nå er det ikke Fantomet jeg mener men Ånden. Som i skaperglede, kreativitet, virkelyst og alle andre ord som kan beskrive at jeg virkelig fikk ånden over meg i dag. For en fantastisk følelse og dypt savnet har den vært.


Jeg begynte dagen med å rydde i gangen oppe og pusse ned dørkarmene, soveromsdøren og den trehvite komoden på soverommet. Nå, endelig skulle den til pers. Jeg har irritert meg over at jeg ikke har fått malt komoden men så fort sommeren kommer så pleier jeg å glemme det. Men ikke nå. 


Jeg måtte jo ut å kjøpe grunning for det var jeg tom for. På malebutikken fant jeg de lekreste knottene enda jeg ikke egentlig hadde tenkt å bytte ut de som står på komoden. Mulig at jeg ombestemmer meg her. 

Her har komoden fått grunning på og skal stå ute å tørke i natt før det blir mer pussing og første malestrøket. Den blir hvit blank som klesskapet som jeg malte tidligere. Tror det blir lekkert til den dype aubergin fargen på veggene.


Her er også dørkarmen grunnet. Døren har Høvdingen bært ut i garagen slik at jeg kan male den er. Det er meningen at alle dører med karmer her oppe skal bli hvite men jeg velger å ta litt av gangen. Noen små prosjekter har også kommet på plass så nå har jeg litt å blogge om også. Det er veldig moro. 

Ha en flott kveld.

Klem Eline.



3 kommentarer:

  1. wohoo.... endelig kom gnisten til deg igjen ja ;) hehehe skulle ønske jeg også fikk den over meg, men det kommer vel når jentene blir litt større og skuldrene kan senkes litt :) kjempeflink er du snuppa, og utrolig fint blir det :) klem på du <3

    SvarSlett
  2. Så flink du er da. Blir jo nymalt både her og der.
    Har visst noen prosjekt som skulle vært gjennomført her også.
    Men det har vært alt for mye jobbing så jeg har ikke hatt ork.
    Eller kanskje det var ånden som ikke kommer over meg.
    Skulle virkelig ønske jeg hadde hatt mer energi til å ta fatt på andre
    ting enn bare vanlig husarbeid. Orker/rekker som regel ikke mer enn det.
    Men, huff. Slutt på klaging. Er jo ute å farter noe innimellom Så det har vel
    litt med prioritering å gjøre også. hehe
    I morgen må jeg vaske badet og kjøkkenet før jeg skal på jobb.
    Kos deg med malingen. Og ha en herlig dag :)

    Har forresten sett at de har blender/smoothi "maskin" på Nille.
    Men mulig de er utsolgt der også nå. Så bare at de annonserte de for
    ei stund siden.

    SvarSlett
  3. Oj,oj,oj,,,här flödar inspirationen!!!
    Så fint det blir,Eline!
    ( Du kanske kunde skicka lite inspiration till mig också,Hi,hihi,,,men den kommer kanske till semestern...)
    Jag önskar dig en fortsatt fin och skön vecka!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett