04 mars 2014

Lys i en mørk mars kveld.




Jeg sitter å tenker på hvor skjørt livet kan være noen ganger. Ei som jeg har blitt kjent med gjennom bloggen havnet på sykehuset plutselig i dag. Det ser ut til å gå bra, heldigvis. Tenker på deg, Silje. Ei annen ei som nettopp har kommet inn i livet mitt ved en tilfeldighet, har blitt operert og er ikke helt i form. Utrolig hvor fort ting skjer.
Da er jeg heldig som er hjemme sammen med familien min. Vi har hatt selskap for den nybakte 20 åringen, Gratulerer til min herlige bonussønn. Familie kom på besøk og vi koste oss med kake så han ble feiret med brask og bram. :-) 
I dag har jeg hatt to lange fine telefonsamtaler med min svigerinne og ei venninne. Påsken er under planlegging og en hyttetur nærmer seg om ikke lenge. Koselige ting å se frem til. Blogge lysten er nok ikke helt på plass men jeg begynner endelig å bli frisk igjen. Bare datteren og sønnen som enda er ruskete. 
Så i dag har jeg hvilt ut på sofaen med tekoppen og stearinlys mens tankene har flydd, det er godt det også. 


Tusen takk alle dere søte som har kommentert hos meg, jeg titter snart innom dere også.

Klem Eline.





10 kommentarer:

  1. Ja det er ingen av oss som vet hva dagen vil bringe.
    Ulykker og sykdommer rammer helt uten rettferdighet.
    Det bare skjer. Jeg er glad jeg kan vite at uansett
    hva dagen bringer er Gud med meg.
    Gratulerer med dagen til 20 åringen Er en milepæl i livet det da.
    Ønsker deg ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  2. Lev i nuet, ta en dag om gangen😊 det gjør jeg. Skulle ønske jeg kunne si at jeg lever hver dag som om det var den siste.....men ett så luxuriøst liv kan jeg ikke skryte på meg at jeg har.....dessverre😮 er nok det samme livet hver dag...jobb, spise og sove...men det er en trygg og god rutine.....its life.
    Carpe Diem snuppa

    SvarSlett
  3. Tusen takk for omtanken skjønne du <3
    Fikk en skikkelig følelsesmessig dag - men godt å være hjemme.
    Får jeg bare håpe at smertene gir seg så jeg slipper ny innleggelse.
    Herlig du <3
    Klem

    SvarSlett
  4. Takk for skravlinga! Er litt slapp etter gårsdagen, så jeg tar det rolig i dag. Koselig med litt lys i mørke! Klem, Gro.

    SvarSlett
  5. Ja,livet kan vara oerhört skört ibland,så det är viktigt att vi bryr oss om varandra här och nu...
    Så skönt du ändå har det Eline,med ljus och en god kopp the!!!
    Krya på dig fort nu!!!

    PS: Jag har lagt "Hilleborg" på is igen,,,har fullt upp med mina andra två bloggar + jobb + skola,
    Men jag kommer fortfarande att hälsa på dig här!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  6. Høres ut som du har en koselig helg, herlig å la tankene vandre … ha en fin kveld hos deg!

    SvarSlett
  7. Tenkte på deg og fant ut at jeg måtte stikke innom å hilse på :) Gode Eline, håper det går bra med deg og dine. Hos meg er det store fremskritt (jiipiii!) Og snart tas bloggingen opp igjen :) *Stor klem* fra en blogger fra "gamledager"

    SvarSlett
  8. Tenkte på deg og fant ut at jeg måtte stikke innom å hilse på :) Gode Eline, håper det går bra med deg og dine. Hos meg er det store fremskritt (jiipiii!) Og snart tas bloggingen opp igjen :) *Stor klem* fra en blogger fra "gamledager"

    SvarSlett
  9. Har tenkt mye på deg i det siste.
    Håper det er bra med deg og dine.
    Ønsker deg ei riktig god påskehøytid :)

    SvarSlett
  10. Jag tittar in och önskar dig och de dina en riktigt fin och Välsignad Påskhögtid!!!
    Hoppas allt är väl med dig,kära Eline och hela din familj.
    Du finns i mina tankar...
    STOOOR PÅSKKRAAAM från mig!!!

    SvarSlett