04 februar 2014

Stue med et lite touch of Glam.

IMG_2276

Hei alle sammen.

Jeg tenkte jeg skulle legge ut litt stue bilder i dag. Jeg glemmer ofte å ta bilder av helheten i rommene og ender ofte opp med detaljene. Dessuten så bor vi jo her og familiens medlemmer er mestere til å legge fra seg ting sånn litt overalt. Meg selv inkludert. :-/ Så ofte dukker det opp noen ting som jeg ikke hadde lyst til å ha med på bilder. Så superstriglet er det nok ikke hos meg. Men jeg liker orden og at det er ryddig, da får jeg ro i hodet. Mye rot overalt da blir jeg stresset.

IMG_2270

I går kjørte jeg til Drammen for å møte ei venninne til Lunch. Det ble en kjempe koselig dag med mye skravling og latter. Hun har en kjempelekker lys leilighet med flere nydelige ragdoll katter. De er så skjønne. Vi gikk inn til sentrum og spiste en nydelig lunch sammen. Før det igjen var på tide å kjøre hjemover igjen i tåke tykk som grøt, fysj.

Så i dag slapper jeg av og blogger litt.

IMG_2277

Rosene som jeg kjøpte på fredag står like fint enda.

IMG_2273

Lampen som vi kom over i Gøteborg. Jeg synes lyset skinner så lekkert igjennom skjermen. Jeg liker lamper, det finnes jo så utrolig masse lekkert og jeg er veldig glad i de forskjellige som jeg har.

IMG_2282

Før jul gikk jeg på behandling hos ei venninne som jeg har kjent i mange år. Hun utdanner seg til å bli refleksolog og selv om jeg en periode ble veldig dårlig av behandlingene fikk jeg en lang god periode etterpå. Jeg skal til uken starte på behandlinger igjen og jeg grugleder meg. Behandlingen er ikke smertefri men bedre form og energi er noe jeg alltid ønsker meg. Jeg har i de siste årene valgt å la være å prøve forskjellige ting for å bli bedre. Men ting endrer seg og med trening, bedre kosthold og behandling så finnes det muligheter. Jeg ønsker å bli enda bedre på sunn mat men jeg synes det er vanskelig for jeg er så lei av matlaging og innkjøp. Tror jeg trenger litt inspirasjon rett og slett. Det hadde også hjulpet mye å ikke være så kresen i matveien. ;P

IMG_2284

Jeg fikk et godt tips i kommentarfeltet så det skal jeg prøve ut. Tatt for tipset. Smilefjes

IMG_2285

Ha en deilig dag.

Klem Eline.

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det,Eline!!!
    Jag gillar verkligen din stil och vackra saker...
    Härligt att unna sig gemenskap och lunch tillsammans med väninnor!!!
    Lycka till med behandlingen framöver,jag tänker på dig...
    Tack och KRAAAM,,,önskar dig en fortsatt fin "slappedag"!!!

    SvarSlett
  2. Skikkelig glamorøs stue du har.
    Stilig. Om ikke min stil.
    Så du forresten Norges styggeste rom i dag?
    Tenkte på deg da jeg så det. Glamor de lux
    Koselig med lunsjbesøk på en hverdag.
    Spørs om jeg ikke snart må invitere
    noen til lunsj.
    Lykke til med kostomlegging og behandlinger.
    Det med kosten er fryktelig vanskelig.
    Prøver hele tiden jeg, men det sklir alt for fort ut igjen.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett