09 februar 2014

Gratulerer med morsdagen alle mødre.

IMG_2237

Først og fremst vil jeg gratulere min kjære mamma med morsdagen. Jeg vil også gratulere min kjære svigermor med morsdagen. Så vil jeg gratulere alle dere fantastiske mammaene der ute så mye med dagen. Jeg håper at dere blir satt pis på, ikke bare i dag men ellers også.

Selv er jeg mor til tre skjønne ungdommer og bonus mor til to gutter til. Det er bare avisgutten som er innom men jeg fikk frokost på sengen i dag av kjæresten min. Selv om jeg da var utsultet etter å ha vært oppe i fire timer først. (Ler.) Jada, jeg kunne laget frokosten min selv, men tenkte det var koselig å kunne spise sammen. Eldstedatteren min bakte cookies til meg på forskudd og det var jo veldig koselig.

Huset er altså tomt og vi pleier hver vår humørsyke rygg. Så vi er sjukling nr en og to. Eneste planen i dag er å komme oss ut på tur, ellers slappe av og nyte roen så lenge det varer. Deilig.

IMG_2243

Koselig morsdag dere.

Klem Eline.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med morsdagen! Og til mor og svigermor også. :-)) Håper dere får en fin dag, selv med kranglete rygger. Er ofte smart å bevege seg litt forsiktig. Jeg skal i dobbelt bursdag i dag, til lillebror og niese.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen.
    Her spiste jeg frokost alene, før noen andre var oppe.
    Satser på at jeg får servert middagen. Har kjøpt ferdiggrilla kylling,
    så de må vel klare det. hehe.
    God bedring med ryggen. Hjelper ofte å bevege seg litt forsiktig ja.
    Du er ei flott dame,
    Ha en fortsatt god dag :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer såå mye med morsdagen nydelige du <3
    Masse god bedring til dere begge to - husk å ta vare på deg selv.
    Ha en fortsatt flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med morsdagen du også og god betring !

    SvarSlett
  5. SÅ FLOTTE BILDER AV DEG
    NYDELIG TAPET OGSÅ
    HÅPER DU HAR KOS DEG MASSE I DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Håper dere fikk en fin tur og at ryggene er bedre! Ha en fin uke, flotte dame!

    SvarSlett
  7. Vackra Eline,det var fina bilder på dig!!!
    Här har vi inte Mors Dag förrän i Maj månad,men jag får väl Gratulera alla Norska mödrar i efterhand,här då!!!
    ( Hoppas ni har kryat på er...)
    Önskar er en fin fortsättning på veckan!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett