07 februar 2014

Endelig fredag…

IMG_2201

Hei på dere.

Da var det endelig fredag og helg. Jeg gleder meg masse til helgen, ikke fordi jeg skal noe. For vi har ingen planer og det er bare så deilig. Jeg ser frem til en lang doven helg sammen med kjæresten. “Lykkelig”.

IMG_2202

Spise god mat, litt god vin, noen spenstige filmer, fyr i ovnen og litt snop i skåla, det skal ikke så mye til for å gjøre meg glad. Toppen av lykke hadde vært å sove lenge men som det irriterende A menneske som jeg er, skjer det ikke så ofte. Ja, ja man kan jo ikke få alt heller. Smilefjes som rekker tunge

IMG_2203

I går fikk vi vært på et geocaching event på Peppes i Larvik. Vi var mange geocachere og praten gikk livlig. Det var koselig for det var lenge siden sist for min del. Vi har ikke cachet så mye de siste månedene, mange grunner til det men vi har litt “vinterdvale” nå. Mange cacher ligger gjemt under massevis av snø, og vi kan glede oss til våren når de atter titter frem igjen.

IMG_2205

Første frihelg siden nyttår, det skal bli så godt. Å få bare være meg litt og ikke hele tiden mamma. Jeg trenger det, sånn av og til. Tid sammen med kjæresten min, prioritere bare oss, det er viktig for meg.

IMG_2209

Ønsker dere alle en fantastisk helg.

Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. Sier det samme.....ENDELIG helg. Selv om det blir litt jobbing på meg i morgen, så er det ikke så ille siden jeg ikke trenger å stå opp så ukristelig tidlig som resten av uka. I motsetning til deg så er jo jeg ett B menneske...hehe. liker å sove lenge.
    Ha en fin kjærestehelg.....det er jo viktig å pleie kjærligheten også 💜
    Gohelgklemframeg

    SvarSlett
  2. Sier det samme.....ENDELIG helg. Selv om det blir litt jobbing på meg i morgen, så er det ikke så ille siden jeg ikke trenger å stå opp så ukristelig tidlig som resten av uka. I motsetning til deg så er jo jeg ett B menneske...hehe. liker å sove lenge.
    Ha en fin kjærestehelg.....det er jo viktig å pleie kjærligheten også 💜
    Gohelgklemframeg

    SvarSlett
  3. Ja, helg er deilig. Skjønner godt at du trenger å være litt alene med kjæresten. Ikke alltid så lett å få til med mange barn i huset. Fikk lyst til å komme på besøk. :-) Men, må slappe av her hjemme. Ringer deg en dag, har en liten nyhet. :-) God helg til dere!

    SvarSlett
  4. Kos deg MASSE med fri helgen din snuppa :)
    Her er det en fotografering i morgen bare - så ikke mye som skjer her heller.
    Så får pleie sår hals og tett nese resten av helga ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Ja det høres jo godt ut.
    Kos dere masse og nyt hverandre.
    Her er det jobbfri, og siden det er
    morsdag har jeg ikke tenkt å lage mat, hehe.
    Så visst ingen andre gjør det så blir det
    lite godt på oss i helga. Men har kjøpt
    ferdig grilla kylling, så litt skal vi vel få i oss.
    Ønsker deg ei herlig kosehelg :)

    SvarSlett
  6. tusen takk for hyggelig spor inne hos meg, og at du ville følge meg :-)
    Jeg fikk også en ny blogg å følge .....koselig inne hos deg :-)

    klem tone

    SvarSlett