24 januar 2014

Speilkonsollbord og kjæreste bukett.

IMG_2179IMG_2180

Hei på dere.

Jeg hadde et “lite” meltdown i går derav det spesielle innlegget. Formen min er verre men jeg føler meg mye bedre. Det hjelper å skrive ned hva man tenker på. Så jeg fikk luftet ut litt spindelvev fra topplokket. Smilefjes

I dag ville jeg vise den flotte buketten som jeg fikk av kjæresten for noen dager siden. Men også det fantastiske speilkonsoll bordet mitt. Er det ikke lekkert? Det er forskudds 40 årsgave fra mine foreldre. Er jeg ikke heldig som har så snille foreldre? Snakk om drømme gave. Smilefjes med åpen munnDet ble kjøpt hos Brygga Interiør og de hadde bare tatt inn ett. Ganske rart å tenke på at jeg fyller 40 år snart men det er ikke før i mai.

IMG_2211

Den store blomsterpotten i sølv er også fra Brygga Interiør og den er jeg så glad i, synes den er så lekker. Lysestaken er fra Perfect Home og den flotte og fargerike buketten er gave fra kjæresten min. Herlige mann. Vasen er en rød cocoon fra Holmegaard. Lysringen er fra IKEA opprinnelig men jeg kjøpte den på et loppemarked til musikkorpset for hele 20kr. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte flere for de hadde mange både store og små. Min er den store.

IMG_2212

I dag daler snøen sakte ned her hos meg. Jeg synes det er så vakkert å se snøfnuggene på sin reise ned mot jorden.

Det snør det snør tiddelibom

Det er det det gjør tiddelibom

Nå snør det mye mer enn før

tiddelibom og huttemeitu

 

Så kaldt det er tiddelibom

Jeg kjenner det her tiddelibom

Jeg kjenner det på mine tær

tiddelibom og huttemeitu

Denne sagn jeg ofte sammen med barna når den første snøen kom, da de var små. Det hender jo at jeg synger den enda og barna settes tilbake i tiden da de var små.

IMG_2218

Min vakre bukett som jeg har fått av min kjære.

IMG_2213

Paradisfugleblomst eller papegøyeblomst, skulpturell er det uansett hva man kaller den.

IMG_2186

Ønsker dere alle en flott helg.

Klem Eline.

¨’

3 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG SØTE ELINE:)
    WOW DET VAR LITT AV EN GAVE
    NYDELIG FLOTT
    PASSER SÅ FINT HOS DEG
    Å SÅ HADDE DU SÅ MYE FINT PÅ
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Heldige deg. Får du så flotte buketter slik helt utav det blå,
    eller var det noe som skulle feires? Her er det lenge mellom
    hver bukett, vi har nok vært gift for lenge, hehe.
    Men egentlig får jeg oftere blomster nå enn for en del år siden,
    og det har sikkert litt å gjøre med økonomien, Hadde ikke råd til
    å kjøpe så mye blomster før.
    Et perfekt bord til deg det der. Nydelig.
    Men jeg hadde blitt sprø at støve på det (her tørkes det støv
    ca fire ganger i året, hehe)
    Godt å få luftet litt tanker av og til.
    Kan forstå at det ikke er lett å være kronisk syk.
    Her har det snødd hver dag i 14 dager, må si at jeg
    begynner å bli lei. Men sang den sangen senest i dag
    på jobb, er ei der som er veldig glad i sang.
    Ønsker deg en herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Så flott, skjønne bilder, nydelig det er hos deg! Ønsker deg en magisk helg! Her er det bare vind, i massevis!

    SvarSlett