08 januar 2014

Shake the Glitter.



Hei på dere. Jeg syntes dette bildet passet så godt til meg i dag. Hi hi. Ikke at jeg er kledd som en glitrende struts, men fordi humøret har vært på topp. Det har energien min også vært så jeg har "frezt" rundt i huset som en duracell kanin. Badet ble skuret skikkelig og dusj kabinettet ble skrubbet med svamp og tannkost. Så nå er det skinnende rent. Deretter bar det ut i gangen før jeg gikk i gang med soverommet. 
Et eller annet sted på veien her burde jeg nok ha skjønt at jeg muligens, bare muligens, altså. :-) Hadde et litt høyt adrenalin nivå. Men neida, som vanlig så var ikke det i mine tanker. Sengetøyet ble strippet og hengt ut. Soverommet ble ryddet og da fikk jeg den gode ideen å male siste veggen på soverommet. Men jeg manglet et malepensel så da måtte jeg ut å kjøre, og siden jeg var ute å kjørte måtte jeg fylle diesel også. Vel hjemme igjen ble karmer maskert og veggen fikk maling. To strøk selvfølgelig før jeg igjen fortsatte med vasking av soverommet. Vinduene, lampene, pynteting, hyller, gulv, støvsuging av madrasser og til slutt, sette sengen på plass og re opp på nytt. Det var da jeg oppdaget at jeg hadde seget ned i ryggen ( altså jeg vasket gulvet bøyd med hodet nesten ned til knærne. Bøyd dobbelt, rett og slett. ) at jeg kanskje begynte å ane ugler i mosen. Normalt sett så står man jo oppreist når man vasker gulvet med mopp, eller hva? Jeg er eh, litt overtøyelig men dette ble bare latterlig. :-D avrundet dagens galskap med å ha mega krampe i hendene og piske pannekakerøre for hånd for så å steke dem. :-P

Dårlig? Neida, ikke enda i hvertfall. Men i morgen tror jeg at jeg skal holde sengen, bare sånn for sikkerhets skyld. Eller lage et soveroms innlegg, bare det altså ingenting annet. " Englefjes"

Men jeg er utrolig fornøyd med dagens innsats, det er luksus å føle meg "normal" med tanke på energi og krefter. Jeg har jo fått utført et mirakel i dag. 

Ha en strålende kveld.

Glitrende smil fra Eline. 

4 kommentarer:

  1. Søte du, du er jo ett mirakel i deg selv😏 sterk , vakker og ven.
    Kjekt å høre at at du er på topp og har fine dager ! PS.! Du må gjerne komme å skrubbe badet mitt med tannkost😆
    Ha en toppers kveld
    Klem fra Sola

    SvarSlett
  2. Mirakler er bra! Men, de pleier ikke komme så ofte. :-) Så hold deg i senga med god samvittighet i morgen. Kanskje orker du å kose deg med noe i helgen også!

    SvarSlett
  3. Oj,oj,oj,kära Eline vad du har stått på!!!
    Men visst är det härligt,de gånger man får en sådan inspiration,det känns så skönt efteråt,när allt är klart!!!
    Bara du inte har förtagit dig,du får ta det lugnt och vila i dag,,,men ett litet sovrumsinlägg kanske inte skulle skada???...

    ( Själv är jag mest på min andra Blogg nuförtiden,men jag läser dina inlägg ändå...)
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. JA det var Duracell kanin. Dette hadde jeg ikke hatt sjans til å gjøre.
    Men kan tenke meg at det var en god følelse tross alt.
    Håper bare du slipper å bli dårlig.
    Hadde nok ikke turdt å utfordre sykdommen så pass.
    Men noen ganger er det nok ikke lett å stoppe
    Ønsker deg ei riktig god helg her fra Spania
    Hilsen Astrid Fjordheim :)

    SvarSlett