13 januar 2014

Nymalt soverom.

IMG_2112

Taadaa.

Her kommer bildene fra mitt ferdig malte soverom. HER kan du se hvordan det så ut før.

IMG_2113

Varm støvete lillafarge, hvitt, sort og gull.

IMG_2109

Jeg har ikke funnet noen gardiner som jeg har lyst på enda så derfor er det ingen på bildene. Komoden skal males hvit, men noen ting tar tid.

IMG_2130

I dag har vinteren virkelig kommet her hos meg. Snøen laver ned det er maange minus og jeg fyrer som bare det. Huset er nyvasket og det er bare så deilig.

IMG_2108

De råtøffe skull putene har Martilie, med Søm makeriet sydd for meg.

IMG_2115

Stolen som jeg trakk om med hjelp av Høvdingens mor.

IMG_2118

Jeg har byttet lampeskjerm. Disse lampene kom med to skjermer, en i sort og en i hvit. Nå er det første gang jeg har på de hvite og det ble en kjempefin forandring.

IMG_2122

Til slutt den skjønne lille prismelampen som jeg fikk etter min mormor.

Ha en fin vinterdag.

Klem Eline.

3 kommentarer:

  1. Ååå - så fint <3
    Håper alt står bra til med deg/dere :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint på soverommet.
    Må si jeg er glad ting tar tid hos deg også, hehe.
    Skulle gjerne hatt litt av den energien du hadde
    her om dagen i dag. Da hadde jeg kanskje blitt
    ferdig med å rydde all julepynten og fått på plass
    den andre pynten igjen.
    Jaja, jeg får bare bruke noen dager på det så kommer
    jeg nok i mål til helga tenker jeg.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett