02 januar 2014

Litt bilder fra jule interiøret.

IMG_2038IMG_2037

Riktig godt nytt år alle sammen. Jeg har noen julebilder som jeg tenkte å legge ut så det blir nok to innlegg hos meg i dag. Jeg har tatt masse bilder men mye er av barn og gjester. Jeg vil jo ikke legge ut bilder uten å ha fått tillatelse. Selv hater jeg at folk legger ut bilder av meg der jeg ser helt forferdelig ut. Jeg har visst en egen evne til å lage grimaser eller snu meg i totalt feil øyeblikk. “Ler.”

Julen 2013 juletre i bakgrunnen lesset meg lys, kuler, glitter og dilldall. Mulig det er litt tungt pyntet siden alle grenene henger nedover. For det har fått vann, altså. Lakk lysene er Herregård lys som ble kjøpt på Brygga Interiør i Larvik. De stilfulle lysestakene har jeg egentlig tre av og jeg fikk enten noen av dem eller alle av min mor en gang vi var i Stavern. Heldige meg.

IMG_2042IMG_2039

Den store røde julekulen er egentlig bak frem ( med vilje) da det står God jul med gull bak. På fremsiden er en flott kirke og kulen ble kjøpt på julehuset i Bergen en sommer for noen år siden. Barna/ungdommene synes merkelig nok at det er helt unødvendig å kjøpe julepynt om sommeren. (Hi hi.)

Ha en fin januar dag.

Klem Eline.

3 kommentarer:

  1. Ikke alltid en trenger blomster for å få et flott dekket bord.
    Syns det var flott med det du har brukt. De kulene er kjempefine.
    Gleder meg til et nytt år med et godt bloggfellesskap med deg.
    Ønsker deg et riktig godt nytt år :)

    SvarSlett
  2. Så flott det er hos deg, ha et riktig Godt Nyttår!

    SvarSlett
  3. HEI PÅ DEG SØTE ELINE:)
    SÅ MASSE FINE BILDER
    BRA DERE KOSER DERE
    ØNSKER DEG GODT NYTT ÅR
    OG GOD HELSE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett