03 januar 2014

Hooked spagetti.


Jeg er i gang med litt hekling. Nå prøver jeg for første gang å hekle med hooked spagetti og det er kjempe moro. Men jeg mangler garn. Jeg hadde et nøste med sjøgrønn farge og var i byen og trodde jeg kjøpte et nøste til. Men da jeg kom hjem så var det nye nøstet mer blått i fargen. Så jeg skal prøve en ny garnbutikk i morgen, i håp om at de kan ha flere farger og helst samme som jeg har begynt å hekle med. Kunne godt tenkt meg noen oppskrifter med dette garnet sånn at jeg kan prøve ut flere ting.



Nå får hekling være hekling for nå skal vi ut å spise middag på den Indiske restauranten sammen med et vennepar. 

Ha en flott fredag, dere.

Klem Eline. 







3 kommentarer:

  1. Hva er det du skal hekle?
    Høres godt ut med indisk mat.
    Skal vel ut å spise litt i Spania. Kanskje
    jeg inviterer min "husvert" på indisk mat en dag.
    Ikke dumt det. Men egentlig er målet å bli litt sunnere
    mens jeg er i Spania, hehe. Er vel usikker på om det går.
    Vi er alt for glad i god mat både jeg og hun jeg skal besøke.
    I løpet av desember er jeg blitt skikkelig avhengig av sjokolade.
    Det må jeg komme over snart. Bare ikke i dag :)
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Stilig! :)
    Lurer også på hva du skal hekle?
    Ha en flott søndag :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Det ser spennende ut! Ha en flott uke hos deg!

    SvarSlett