25 januar 2014

Frue på vift.


Hei alle sammen.

Jeg sitter nå pyntet og klar til bursdagsfest hos gode venner. Antrekket består av grå strømpebukse, sort kjole med grått i sidene, grå skoletter og sort cardigan med hodeskalle i paljetter på ryggen. ( Litt bling må jeg jo ha.) :-) Masse bling har jeg i smykket og øredobber med grå fjær. Jeg er jo litt glamour, hi hi.
Siden formen enda ikke er på topp så er medisiner tatt og jeg skal være sjåfør. Da kan jeg også dra hjem hvis jeg blir dårligere og det kan være lurt.

Tusen takk for alle koselige kommentarer fra dere, det setter jeg stor pris på. 


Ønsker dere alle en glamorøs lørdagskveld. Klem Eline.

5 kommentarer:

  1. Kos dere! Jeg kjørte til vinklubb i går, samme årsak. I dag er vi hjemme og slapper av. Vebjørn er litt forskjølet. Og så er det så kaldt!

    SvarSlett
  2. SÅ FINE DU ER
    HÅPER DU KOSER DEG MASSE
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så fin :) Håper dere får en superfin kveld og at formen holder seg bra :)

    klem sissel

    SvarSlett
  4. Håper du fikk en koselig kveld sammen med venner.
    Og at formen holdt seg slik noen lunde.
    Flott er du, og litt bling hører med når det er deg.
    Ønsker deg en rolig og fin søndag :)

    SvarSlett
  5. Så vacker du är,kära Eline!!!
    Hoppas du hade det riktigt trevligt på festen!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett