20 januar 2014

Dekket lunchbord.

IMG_2161

Hei alle sammen.

I dag tenkte jeg av jeg skulle vise bilder fra lunch hos meg på onsdag. Jeg inviterte foreldrene mine på en koselig lunch en helt vanlig hverdag. Da syntes jeg at det var moro å gjøre litt utav det.

IMG_2174

Vi har en salig miks av dekketøy og det er akkurat slik som jeg liker det. SmilefjesJeg har nok aldri vært den som har alt fra samme sted. Forskjellige ting fra forskjellige steder synes jeg gir en mer personlig stil.

IMG_2169IMG_2164

Duk fra Kid.

Svarte perle dekkebrikker, Butikk på Os.

Glass dekketallerken, Til bords.

Svarte tallerker, IKEA.

Blank skål med sølvkant, Til Bords.

Krystall Glass, Praha.

Telesølv fra Gullsmeden.

IMG_2168

Jeg husket å ta bilder når jeg hadde dekket på men glemte å ta flere bilder når maten kom på plass. Typisk. Men noen bilder er bedre enn ingen. Veldig gøy å pynte litt ordentlig og jeg burde sikkert gjøre det oftere. Øvelse gjør mester.

IMG_2170

Ellers er lyskrukkene, en stor og en liten, de er svakt sotet med en bred sølvkant og de har jeg kjøpt på Mester Grønn. Telysestakene er samme serie som dekkeasjetten og skålen fra Til Bords. Den skjønne sølvhjorten kom jeg over hos Prinsess en gang. Med andre ord litt ting fra her og litt ting fra der.

IMG_2165

Hva liker dere å dekke opp med og hvor kommer tingene fra? Det hadde jo vært litt gøy å vite. Gi meg gjerne en link hvis dere har tatt bilde av, og blogget om en borddekking.

IMG_2178

Nå kommer snart min mor hit og vi skal til naboen min, Ellen på et party med Casa Interiør. Det blir moro, jeg gleder meg til å se om de har noe spennende for en interiørfrelst dame. “Blunker.”

Ha en herlig kveld dere.

Klem Eline.

8 kommentarer:

  1. Koselig dekket til lunsj......😌
    Hils så mye til din mor.
    Ps! De fleste dagene er gode....men jeg begynner å merke virkningen av denne kuren jeg går på..😞

    SvarSlett
  2. Jeg synes du er flink til å dekke bord jeg! Så veldig koselig ut. Hyggelig å besøk. Kanskje jeg burde invitere noen på lunsj en dag også? Er bare det at da må jeg rydde så mye. ;-)

    SvarSlett
  3. Så koselig å kunne invitere sine foreldre
    på en koselig lunsj en vanlig hverdag.
    Og et flott bord har du dekket med mange flotte ting.
    Ha ei herlig uke :)

    SvarSlett
  4. du gjør det alltid så fint rundt deg snuppa.. masse glad i deg, og hils dine foreldre :)

    SvarSlett
  5. Så fint du har pyntet! :)
    Veldig koselig å gjøre sånn; invitere til lunch på en helt vanlig dag. Kanskje vi alle kunne bli flinkere til dét... I alle fall jeg. ;)
    Ha en fin dag.

    Klem
    :)

    SvarSlett
  6. SÅ KOS
    HERLIG PYNTET
    JAMMEN HAR DU BLOGGET
    MASSE I DET SISTE
    SÅ BRA
    FLOTT DAG TIL SØTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Så koselig - det var veldig fint.
    Håper alt står bra til med deg snupps <3
    Klem

    SvarSlett
  8. Så glada dina föräldrar måste vara till att få komma och sätta sig vid ett så vackert,omsorgsfullt dukat bord!!!
    Det är alltid trevligt att sätta guldkant på vardagen!!!
    ...(Dessvärre har jag själv inga bra bilder på dukade bord)...
    Önskar dig en fortsatt fin vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett