12 januar 2014

Bøkeskogen i Larvik.

IMG_2100

Riktig god søndag dere. Smilefjes som blunker

I dag har Høvdingen og jeg gått tur i Bøkeskogen. Været var nydelig med –6 grader og ca 3 cm med nysnø. Vi ville komme oss ut på tur og reparere noen av våre egne cacher slik at de er klare for flere besøk. Jeg hadde med meg kameraet og fikk tatt noen fine bilder. De fleste er tatt i bøkeskogen mens noen er tatt i indre havn.

IMG_2097

Bygningene dere ser i mellom trærne er altså Bølgen kulturhus til venstre og Fritzøe Brygge til høyre. Himmelen hadde så fin blå og rosa farge og hvis jeg ikke tar feil så varsler det om kaldere vær. Gradene har sunket til –8,5 i skrivende stund.

IMG_2101

Som dere kanskje skjønte måtte jeg innta “hvilemodus” etter min vaskegalskap. Dårlig ble jeg først i dag etter en slitsom uke, he he. Jeg hadde ikke ventet noe annet. Jeg har faktisk vært i ganske så god form i julen og tiden etter, helt mot normalt.

Et stort hekle prosjekt er ferdig. En ting som jeg har jaktet på en stund fikk jeg tak i, i går. Huset begynner å komme i orden etter at all julepynten forsvant. For ikke å snakke om dypdykket i skittentøys kurven som begynner å gi resultater, puh. Smilefjes

IMG_2102

Her er et bilde fra indre havn. Nydelig med sjø, mørke fjell og solen som holder på å gå ned. Veldig moro å få tatt litt bilder igjen. Nå må jeg få tatt et bilderas inne i morgen mens dagslyset lyser, så har jeg mange flere innlegg på lager.

IMG_2103

Pakkeriet på brygga.

IMG_2104

Byen min som jeg har blitt så glad i, etter jeg kom tilflyttende som 18 åring.

IMG_2091

Utsikten i bøkeskogen.

Ha en fin kveld dere. Smilefjes

Klem Eline.

2 kommentarer:

  1. Ja jeg var vel redd for at duracellkraften tok slutt en dag.
    Jeg forstår jo at det er godt å kunne stå på litt når en først
    er i form. Og som du selv sier, dårlige perioder kommer
    uansett.
    Sikkert godt å være ute i dag, og for noen nydelige bilder.
    Jeg har hatt reisedag i dag. Kom hjem fra Spania.
    Så i morgen må jeg sette i gang å få bort julepynten.
    Treet tok jeg før jeg reiste, men resten står fortsatt.
    Gleder meg til å få en litt mer "vårlig" lock på stuene.
    Selv om vinteren er kommer mens jeg var borte.
    Ønsker deg ei herlig "oppladingsuke" :)

    SvarSlett