19 desember 2013

Vinneren og nydelig fjærkrans fra Kid.

IMG_1926IMG_1930 

 

Hei alle dere. Jeg håper dere koser dere i adventstiden, det gjør iallefall jeg. Siden jeg gjerne ville at tromme ornamentene fra Karen Blixen`s jul skulle glede en av dere til nettopp jul. Så fikk jeg hjelp av husets 16 åring til å trekke vinneren. Da hun brettet ut lappen med navnet Grethe (som forøvrig er 16 åringens mormor) utbrøt frøkna: Se! Jeg har magiske fingre som trakk ut mormor. Smilefjes

Gratulere så mye til Mormor.

Tusen takk til alle dere andre som ble med å feiret mitt innlegg nr 500.

IMG_1895

I dag har jeg vært en tur i Skien. Jeg hentet ei venninne som har to skjønne tvilling jenter og så dro vi til Herkules kjøpesenter. Det var helt tydelig at det nærmer seg jul for det var fullt overalt. Parkeringsplassen var nesten full og senteret var fullt. Men min venninne og jeg koset oss sammen med småjentene, skravlet, lunchet og plutselig så hadde timene gått. Jentene er en drøm å ha med seg, selv etter noen timer med shopping. Ikke noe skriking, bare pludring og masse smil. Ikke dårlig for to prinsesser på rundt 9 måneder.

IMG_1896

På Kid fant jeg denne nydelige fjær kransen med litt glitter i kantene. Jeg fant også endelig en hvit duk stor nok til spisebordet. Det har jeg lett lenge etter. Så jeg ble veldig fornøyd da jeg fant denne duken.

Kransen hengte jeg opp på glassdøren inn til gangen. Døren burde også ha blitt malt hvit, så hvis noen har lyst til å male for meg sier jeg tusen takk for det. (Blunker.)

IMG_1897

Julen sniker seg sakte men sikkert inn her hos oss. I dag var det julehuset som kom på plass, et innlegg om det kommer etterhvert.

Jeg føler at jeg har hele juleroen men lurer jo litt på om det er noe jeg har glemt….. Jeg tror ikke det, men det er første året at jeg føler meg såpass avslappet så tett oppunder julaften. Håper at det kommer til å vare. Smilefjes som blunker

IMG_1898

Ha en strålende kveld. og så ønsker jeg min svigerinne, gratulerer så mye med dagen.

Klem Eline.

3 kommentarer:

  1. Her har du jammen hatt en trekning som har gått meg hus forbi.
    Er dessverre ikke alle dager jeg klarer å oppdatere meg helt.
    Jaja. Gratulerer til vinneren. ¨
    Ønsker deg ei herlig førjulshelg :)

    SvarSlett

  2. Ser at jeg ikke har fått meg med gi borten din, som så mye annet jeg ikke får med meg for tiden! Ammetåken ligger TUNGT!
    Mammaer med nyfødte som klager over ammetåke fordi de surrer litt, vet ikke hva de snakker om! De kan jo prøve å ikke amme noen ting på dagen, for så å amme hver annen time fra kl. 21 - 07 - Snakk om å føle seg fjern altså :(

    Og hva er det med barnebokklubber da, som sender ut fire....! FIRE! hovedbøker i desember!!!!?
    Det er jo ingen som husker å avbestille, og særdeles få som husker å sende de tilbake! Snakk om råtten utnyttelse av slitne småbarnsforeldre da!

    *Host* Ja, en liten tømming der bare :P

    Det jeg egentlig ville si var: At jeg håper du har en aldeles strålende førjulstid sammen med den fine fuglefamilien din! Og hvis tåken igjen skulle ta meg for en uke eller to, vil jeg si GOD JUL og takk for det 6. (?) året som bloggvenner <3

    *juleklemmer*

    SvarSlett
  3. GRATULERER TIL" MORMOR":))
    JA NÅ ER DET FULT OVER ALT
    PRØVER Å GÅ PÅ BUTIKKEN ENTEN SEINT ELLER TIDLIGT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett