23 desember 2013

Juletreet.



Her kommer litt bilder fra juletreet. Et fyldig tre i år og for en gang skyld så fant vi tre på fem minutter. Det har aldri skjedd før. Kan tro mannen var overrasket. :-)
En nydelig kule fra Lene Bjærre. Kjøpt på Brygga Interiør. De hadde bare to igjen som ble mine.


Hjertekulen fikk kjæresten i gave fra meg i fjor. 


En vakker glasskule fra Praha. Et koselig minne å finne frem hver jul.

Glitteruglen måtte jo få være med.


Til slutt den stolte nøtteknekkeren.
Ha en fin kveld dere.

Klem Eline.





2 kommentarer:

  1. Et flott tre med mange nydelige kuler.
    Husker jeg sa det i fjor at jeg skulle starte en
    tradisjon med ei ny julekule hvert år.
    Men det har jeg glemt, hehe.
    Men litt nytt er det jo blitt likevel.
    Nydelige de kulene i glasskuplen.
    Lykke til med nybiljakten.
    Ønsker deg en herlig julehelg :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott tre, og pynt.
    Ønsker deg en riktig god jul, og husk og tenke litt på deg selv.
    Klem Laila

    SvarSlett