26 desember 2013

Blåtimen en tidlig romjuls morgen.




Tidlig i dag morges stod jeg opp, kledde på meg og gikk meg en tur. Det var så deilig å røre på seg. Det var som om hele byen sov selv om jeg faktisk møtte et par morgenfugler. Ellers var det helt stille mens blåtimen sakte gled over mot morgenlyset. Med ny musikk på ørene koste jeg meg veldig. Det er ikke så ofte jeg er så tidlig ute selv om jeg er et a menneske. Skulle jo gjerne ha sovet lenge men min innvendige vekkerklokke forhindrer det stadig vekk. Ja, ja. :-)


Gjestene våre har reist hjem i dag men om to dager drar vi innover til Oslo for å møte de igjen, det blir koselig. I dag har det vært rydding, klesbretting og andre nødvendige ting som har blitt gjort. Men også avslapning, julefilmer og mor som surfer blogger på sin nye IPad mini. :-D 

Ønsker dere alle en koselig romjuls kveld.

Klem Eline.

4 kommentarer:

  1. Her er det så glatt at jeg tørr omtrent ikke gå ute.
    Er vel strødd en del, men plutselig er det et glatt parti.
    Er så redd for å ramle så jeg blir helt stiv når jeg går
    på glatta. Er jo godt å gå ute tidlig om morgenen og få med
    seg at dagen våkner. Ønsker deg ei herlig romjul :)

    SvarSlett
  2. Å SÅ HERLIG DET HØRTES UT
    RUSLE SÅNN I BLÅTIMEN<3
    NYT DAGENE SØTE DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Det ser ut som om ni haft en fin jul,Eline!!!
    Väldigt vackra bilder du delar med dig av!!!
    Önskar dig och de dina,fortsatta fina och sköna dagar!!!

    ( Vi har haft en lugn och fin jul,bortsett från att jag fick en infektion i vänstra foten.
    Är sjukskriven och går på penicillin...
    Men det blir bättre och bättre för varje dag!!! )

    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. ★ Vil ønske deg ett RIKTIG GODT NYTTÅR ★

    SvarSlett