21 desember 2013

Amaryllis i ny sølv potte.

 

IMG_1946

Jeg har kjøpt meg ny stor blomsterpotte. Med plass til to amarylliser som jeg håper at snart begynner å blomstre. Det blir jo veldig koselig å ha de i blomst i høytiden. Den lekre blomsterpotten kjøpte jeg på Bryggas Interiør på Fritzøe Brygge her i Larvik. Der har de så utrolig mye fint kan du tro. Smilefjes som blunker

IMG_1947

Minste frøkna på 16 år ble med meg ut på skogstur i dag. Målet var en liten fjelltopp med flott utsikt over Kaupang. Her fikk vi samlet sånne fine mose dotter. Meste delen har jeg brukt ute på trappen og disse til denne potten.

IMG_1955

Det fine med slike turer er at frøkna og jeg får snakket masse sammen. Om alt mellom himmel og jord. Det var også veldig deilig å kunne gå en ordentlig tur siden det har regnet i bøtter og spann den siste tiden. Ikke helt julestemning siden det føles som høst ute med mange varmegrader og regn. Vi ønsker oss hvit jul begge to. Men det spørs vel om det kommer til å skje.

IMG_1956

Da får vi lage julestemning innendørs da.

IMG_1951

Ønsker dere alle en riktig fin lørdags kveld.

Klem Eline.

1 kommentar:

  1. Så stilig. Det var ei flott blomsterpotte.
    Koselig med slike alenetider med ungene.
    Jeg og yngste skal til å bake litt snart.
    Koselig å gjøre det sammen med han.
    Ønsker deg ei herlig førjulshelg :)

    SvarSlett