24 november 2013

Julevindu hos Rått og Sanselig.


Riktig god søndags morgen dere. :-)
Jeg våknet i femtiden og følte meg litt stiv i ansiktet tuslet inn på badet og fikk litt sjokk. Jeg har fått Dolly Duck lepper. "Ler" Jeg ser ut som en av disse Hollywood fruene med botox i leppene, hi hi. Hollywood Eline, altså. Men jeg har ikke tatt botox, hvis du nå lurte på det. Men det jeg har gjort var å spise deilig karri kylling til lunch i går. Så jeg har fått en allergisk reaksjon. Ikke første gangen jeg har Dolly lepper så det var bare å finne frem allergitabletter, så ordner det seg etterhvert. I mellomtiden går jeg rundt med trutmunn og småler for meg selv. :-)

I går var min mor og jeg i sentrum i Larvik. Vi var innom butikker, amfi senteret, Fritzøe Brygge og til slutt spiste vi deilig lunch på China City. Kjempe koselig bytur. Deilig å komme seg ut litt også. Jeg fikk tatt noen bilder og vinduet hos Rått og Sanselig bare måtte jeg ta bilde av. Syntes de tøffe bokstavene med lys i var så kule.


Hva med dette flotte Pariserhjulet da? Nydelig og nostalgisk. Inne hadde de masse lekkert, blandt annet to kjempe store snowglobes. De var utrolig flotte og de fineste jeg har sett noen gang. "Ønske seg til jul" :-)
Jeg fikk unnagjort enda et par julegaver og fant meg to deilige gensere. Jeg var heldig å fikk en koselig gave av mamma også. Nydelige advents nr til å sette på advents lysene, fra Lene Bjerre. Tusen Takk, Mamma. :-)

Mulig det blir en liten tur på et julemarked i dag, ellers så skal jeg hvile og bare kose meg.

Ønsker dere alle en delig søndag.
Klem Eline.


1 kommentar:

  1. Har hatt slik leppe etpar ganger jeg også.
    Det eneste "dumme" er at det ofte bare er på ene siden,
    og går over etter ei lita stund Hehe.
    Koselig med bytur. Vi var i Oslo i går. Ble lite handling da
    vi jo hadde med en beboer fra boligen jeg jobber il.
    Jeg har ikke ro på meg til å se etter egne ting da.
    Men vi fikk nå handlet litt hun skulle ha pluss sett en masse,
    og vært på Annie forestilling. En flott opplevelse.
    Ha en god kveld og ei herlig ny uke :)

    SvarSlett