28 november 2013

Glamorøs duk.

IMG_1734IMG_1738

Taadaa!

Min helt egen designede eksklusive løper. Den er sydd av sort fløyel, kantet med glitrende bånd. Dusker med bling kule på endene. Dessverre så måtte jeg bytte bånd underveis da det jeg først kjøpte ble for kort. Det nye båndet var mye stivere så jeg slet litt med endene. De “bølger” litt, men det får bare gå. Jeg har tenkt å lage flere lekre duker så da kan jeg si meg veldig fornøyd med første forsøk, og lage neste enda bedre. En hvit en kan jo bli lekkert, eller hva?

IMG_1737

Romersk inspirert mønster.

IMG_1747

Jeg koste meg sånn med å “dille” litt igjen. Det er så lenge siden kreftene og lysten har vært til stede. Et øyeblikk med litt lykke, rett og slett. Den nydelige krystallliljen ble med oss hjem fra en fantastisk ferie i Praha. Den fanger lyset på en helt spesiell måte. Et fint reiseminne.

IMG_1748

I kveld har vi vært på julegrantenning på Torget i Larvik. Det var så koselig å se juletreet bli tent med julesanger og masse mennesker. En årlig tradisjon. Nå er ikke tradisjonen så gammel for oss men veldig koselig å “sparke” i gang adventstiden på denne måten. Etter juletreet er tent og julesangene sunget, rusler vi til Larvik Pizza og spiser pizza og koser oss. Smilefjes som blunkerVel hjemme igjen kunne jeg finne frem PC en og laste over bilder. Så i skrivende stund sitter jeg å blogger med fyr i ovnen, litt rødt i glasset og storkoser meg.

IMG_1749

Ha en vidunderlig kveld.

Klem Eline.

8 kommentarer:

  1. Det er jenta si det😊viktig å kose seg. Fin løper har du laget og alt.
    Ha en fin fin kveld
    Mokken

    SvarSlett
  2. Det er jenta si det😊viktig å kose seg. Fin løper har du laget og alt.
    Ha en fin fin kveld
    Mokken

    SvarSlett
  3. Hei Eline! Fin duk :) Kjøper meg så mange duker og løpere jeg men bruker de aldri. Håper at du har det bra og at førjulstida blir fin :)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  4. HEI PÅ DEG
    SÅ FLINK DU ER
    SÅ BRA AT FORMEN ER BRA FORTIDEN
    OG AT DU KOSER DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  5. Jammen får du det til. Dette ble jo en flott duk.
    Ikke dumt med flere i forskjellige farger.
    Har også vært på julegateåpning i dag.
    Med "storm i kastene" Ikke helt vanlig her på det indre Østlandet
    Men det satte jo en jærbu tilbake til barndommens julegateåpninger. hehe
    Er så godt å se at du kjenner energien og kreativiteten er på plass igjen.
    Ja det er godt å få litt hjelp via telefon når en vet at den som
    hjelper henter kraften fra den rette kilden,. Kjenner mannen
    jeg snakket med. Så jeg vet hvem han er og hva han står for.
    For meg er det veldig viktig
    Ønsker deg ei herlig 1. adventshelg :)

    SvarSlett
  6. Eline,Eline,,,du är då alldeles omöjlig på att kunna "få till det"!!!
    Det var en jättefin duk!!!
    Jag älskar det romerska mönstret också...
    Önskar dig och de dina en riktigt fin och skön Adventshelg!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Oii - du er jammen flink snuppa! :) Så utrolig fin :D

    SvarSlett
  8. Hei :-) Kjempefin duk :-) Koselig med hilsen fra deg! Dette har vært en annerledes år..mye forandringer,men til det bedre :-) så jeg og ungene nyter dagene nå :-) Kommer nok snart ett innlegg på bloggen min igjen :-) må bare finne igjen kreativiteten :-)
    Håper du nyter førjulstiden og at alt står bra til med deg :-)

    Klem

    SvarSlett