22 november 2013

En liten oppdatering fra havarikommisjonen.

IMG_1667

Hei på dere alle sammen. Det ble en ufrivillig lang pause på meg. For å starte med begynnelsen så hadde jeg jo en lang god periode i sommer. Når høsten kom ble det mer travelt og jeg begynte på behandlinger hos ei venninne som skal bli refleksolog. I tillegg fikk jeg sparket meg selv bak og kom ordentlig igang med treningen. Hvis vi nå putter på en travel husfrue/ungdoms mamma som driver rovdrift på seg selv, ja da får man et total havari. Energien rant ut i havet og jeg ble sengeliggende, lenge. Blogglysten forsvant som dugg for solen og kameraet mitt ble ensomt og forlatt.

Jeg vurderte til og med å slette hele bloggen. Men min gode venninne Monica sa jeg burde vente i tilfelle bloggelysten kom tilbake. Det samme sa min mor til meg så da lot jeg bloggen være, på pause. Jeg skal ikke skryte av at jeg er i topp form men jeg har kommet meg opp til overflaten og har hatt noen gode dager. Jippi!

Jeg har til og med fått kjøpt inn de fleste julegavene i løpet av en uke. Det er i hovedsak ungdommene som gjenstår. Men de kan også være de vanskeligste å kjøpe til. Planen min er å få til en rolig advent, så endel ting til advent har jeg nå lagt klart. Jeg har til og med fått meg en egen adventskalender. Jeg tør nesten ikke love noe men jeg satser på at et lite innlegg kommer om den.

IMG_1666

Ha en strålende dag.

Klem Eline.

4 kommentarer:

  1. Fortsatt god bedring! Kjører litt samme løp her, går ikke så bra. Men, tror ikke vi har så mange avtaler fram til jul, så nå skal jeg ta bedre vare på meg selv. Vi satser på å være i grei form til jul! Klem fra Oslo-svigerinnen.

    SvarSlett
  2. Ja det er lett å stå på litt for mye når en føler formen er bra.
    Godt du er bedre nå da, og glad er jeg for at du ikke slettet bloggen.
    Ønsker deg ei herlig helg sammen med dine :)

    SvarSlett
  3. Kjekt å se en aldri så liten oppdatering her hos deg:-)
    Ha en superduper helg i kulda
    Klem

    SvarSlett
  4. HURRA,HURRA,,,du är tillbaka,kära Eline!!!
    Jag anade nästan att det var något sådant här,men är så glad att du är på bättringsvägen!!!
    ( Hade du lagt ner Bloggen,hade jag fått åka upp och "ta dig i örat",Ha,hahaha!!! )
    Fortsätt att krya på dig och ha en skön,fortsatt helg!!!
    KRAAAMAAAR!!!

    SvarSlett