14 september 2013

Blåbær muffins.



God lørdag dere. Tenkte jeg skulle glede gjengen her hjemme med litt godt i dag så jeg bakte deilige blåbær muffins, oppskriften har jeg fått av søte Karen med bloggen det gode livet på landet. Det er litt grovt mel i de også noe som jeg setter pris på. Kan tro det var glede da tenåringsdatteren kom hjem til nybakte blåbær muffins som er hennes favoritt.


Muffins formene er jo søte med Marius mønster. Det er jo mye mer gøy å bake når formene har et fint mønster. Bare hvite er litt kjedelig synes jeg. :)


Fiks ferdige muffins med fristende blåbær i. I tillegg har jeg i dag fått med meg to av ungdommene på kjøpesenteret kun for å kjøpe sko. Det ble ganske vellykket siden vi kom ut med hele fire par sko på ca en halv time. Goretex til sønn og mor og vintersko og joggesko til datteren. Sånn er det jo på høsten, mye utstyr som skal på plass. Men det var veldig deilig å komme seg ut av huset litt. Selv om jeg nesten ikke har sovet i natt så er smertene endelig litt mindre. Så da er jeg nok på riktig vei. :)

Ha en deilig helg dere.  Klem Eline.



4 kommentarer:

  1. Ååå.. Det så deilig ut.. Må få fart på bakinga ser jeg :-)

    SvarSlett
  2. Blåbærmuffins er jo kjempegodt.
    Skulle ha laget det til sønnen som feirer
    21 års dag i dag. Men har ikke orket.
    Det har gått i ett på loppa både i dag og i går.
    Så det blir pizza fra et pizzabakeri og kaker
    fra Rema og litt fra frysen.
    Blir sikkert så bra så, det er bare jeg som alltid pleier å
    bake til de har bursdager.
    Kanskje jeg kan bake blåbærmuffins i morgen tidlig.
    Før vi skal avgårde.
    Godt å få kjøpt inn sko for vinteren. Syns du er tøff som
    har orket både det og baking i dag selv om du ikke er i form.
    Ønsker deg en god kveld og en flott søndag :)

    SvarSlett
  3. Mums,,,vad gott det ser ut,Eline!!!
    Jag känner doften ända hit och det påminner mig om att jag faktiskt har Blåbär i frysen...
    Det får jag nog göra något åt,nu när du har frestat mig!!!
    Önskar dig en fin,härlig start på en ny vecka!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. HEI PÅ DEG SØTE ELINE:)
    SER SÅÅÅ GODE UT
    FLINE DU
    NYT TORSDAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett