28 august 2013

Sleeping beauty.

IMG_1260

Velkommen inn til mitt soverom. Det er slik det ser ut før penselen dyppes i Lady maleboksen. Lyst og atter lyst, men ikke så lenge nå. ;)

IMG_1229

Vi har mye skråtak på soverommet som er malt i hvitt. Veggene har en lys eggeskal/sand farge og sengeteppet fra Kid er lyst med en litt skinnende effekt. De helt spesielle Skullputene har Vakre Martilie sydd på systuen sin: Sømmakeriet. Jeg bare digger putene masse. Den lille lyse puten ble kjøpt en gang på Indiska for lenge siden, men de passer så godt til sengeteppet.

IMG_1231

I dag har jeg vært nede hos fargehandelen og kjøpt maling, men jeg er veldig usikker på om fargen blir rett…. Mulig jeg må ned å endre på den. For den ser ikke helt sånn ut som jeg hadde tenkt meg. Vel vi får se. Men jeg mistenker den er litt for brungrå og ikke nok lilla. Husets tenåring (en av dem) Mener den er helt feil og altfor mørk. Selv Høvdingen er en smule skeptisk. Jeg tenker at blir det feil så finner jeg ny farge.

IMG_1239

Men om jeg må endre fargen eller ikke gleder jeg meg til å få litt dyp farge her inne, litt Budoar feeling.

IMG_1250

Skyvedørsgarderoben med lekker tapet på. Smilefjes som blunker

IMG_1259

                              Alder beskytter ikke mot kjærlighet, men kjærlighet beskytter til en viss grad mot alder. Jeanne Moreau

                                                                                  Ha en deilig dag. Klem Eline.

                            

8 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se ferdig resultat :) klemz

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se ferdig resultat :) klemz

    SvarSlett
  3. Alltid kjekt å fornye litt. Det blir spennende å se hvordan ferdig resultat blir:)
    Visdomsordet du har på slutten her = sant:)

    ha en strålende kveld

    Klem fra Monique den første:)

    SvarSlett
  4. Gleder meg veldig til å se hvordan det blir.

    SvarSlett
  5. Spennende.
    Stilig den tapeten.
    Lykke til :)
    Jeg sitter her å samler pågangsmot
    til å sette i gang med å ommøblere
    tv stua. Er bare redd jeg ikke klarer
    å ta det i passe tempo slik at hoftene
    blir værre igjen. Vil jo så gjerne
    bli ferdig når jeg setter i gang med noe.
    Men det er ingen krise om jeg ikke blir
    ferdig før i morgen.
    Så da setter jeg i gang.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  6. HEI PÅ DEG :)
    GØY OG SPENNENDE
    GLEDER MEG TIL Å SE
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Wooow,Eline,,,jag tycker sovrummet är så vackert och läckert som det redan är!!!
    Men,men,,,vi vet ju alla som läser din blogg,att du har gåvan till att kunna förvandla allt till något helt magiskt...
    Vi får väl vänta och se!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  8. Så utrolig morro å se :)
    Takk for gode ord, de settes pris på!

    Du er så flink å få til det lille extra..

    Ha en strålende dag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett