16 august 2013

Skull mobil cover.

IMG_1318

Siden jeg ikke fikk gjort noe særlig i går så tok jeg litt bilder her på soverommet. Da ble det tøffe mobil coveret mitt også med i en photo seanse. Sort og gull, litt meg rett og slett. Men jeg fikk da herjet med utseende på bloggen. Litt ny bakgrunns farge noen nye bilder og en link til min side på Facebook.

IMG_1319

Dessuten fikk jeg skravlet leenge i telefonen med ei venninne som jeg ikke har snakket med på et helt år. Utrolig at det hadde gått så lang tid. Så i dag putter vi gutta med i bilen og kjører innover til henne på besøk. Jeg gleder meg masse. ;) Formen er heldigvis bedre i dag men jeg skal ta det helt med ro til vi skal dra til Drammen. Høvdingen skulle innover i dag for å hente noe og da setter han oss av hos venninnen min, jammen passet det helt perfekt.

IMG_1320

Eldste datteren er nå på vei til Danmark sammen med ei venninne og mor sitter igjen hjemme og er kjempe nervøs.

“Tenk på alt som kan gå galt.!” Huff, litt mindre bekymring hos meg selv hadde vært fint, så jeg skal ta meg selv i nakken nå og prøve å roe meg helt ned. (Kan hende det er lettere sagt enn gjort da.) Hvorfor må vi mammaer ha så mye bekymring?

Jeg håper du får en knallgøy tur, jenta mi.

IMG_1323

Tusen takk for alle koselige kommentarer, det setter jeg stor pris på. ;)

Ønsker dere alle en fantastisk fredag.

Klem Eline.

5 kommentarer:

  1. Vi mødre vil ALLTID bekymre oss.....noe annet tror jeg er helt utnaturlig.

    Galtøff telefon duppedings, og helt deg.
    Ha en strålende helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei :)) Vi kvinner er født med håndveske og dårlig samvittighet bruker min svigermor å si, hahaha! Hun har litt rett i det. Samtidig som vi er nervøse for barna våre, som du er nå, skal vi fungere på alle områder og være administrerende direktør i familiesammenheng osv...ikke rart vi har både nakkeplager og alt annet, hehehe! Mine nakkeplager, er i følge legen, hormonstyrt. Jeg merker det godt, han har rett i det. Uansett grunn til nakkesmertene hos deg, det er veldig plagsomt, så jeg håper du har det mye bedre i dag kjære deg! Ha en riktig god tur til venninna di og god helg!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Huff ja, det er ikke bare å sende disse ungene ut på egenhånd.
    Men heldigvis går det som regel alltid bra.
    Du har sikkert oppdratt henne til å ta fornuftige avgjørelser
    så da er det ikke noe problem.
    Har lest et sted: Bekymringer er som å sitte i en gyngestol,
    Du har noe å gjøre men du kommer ingen vei.
    Godt at du føler deg bedre og at du fikk tiden til
    å gå i går med fotografering og div annet.
    Ønsker deg ei riktig god helg med gode dager :)

    SvarSlett
  4. Hun klarer seg nok fint, og kommer til å kose seg veldig på egenhånd! Helt alene er hun jo heller ikke. :-) Mobiltelefonen er med, og hun kan ringe hjem om hun blir usikker på noe. Jeg forstår godt at du ikke klarer å legge alle bekymringer tilside, det er nok bare en del av å være mor.

    Kos deg i kveld, og slapp av fram til da. Det er ikke tilfeldigvis hos oss han skal hente noe? :-)))

    SvarSlett
  5. TACK för fina ord om min blogg:) jag gillar din också och jag följer nu på Bloglovin.

    Kolla in min nya post om förvaring:)

    Ha en skön vecka

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvarSlett