11 august 2013

Silver treasure

IMG_1167IMG_1166.

Bildene er av min nye sølvskatt, en liten sniktitt bare.

Det er søndag kveld og jeg sitter og ser tilbake på en kjempe koselig helg sammen med broren min, min svigerinne og Høvdingen også selvfølgelig. Vi har grillet på verandaen, vært på bytur til Sandefjord med deilig lunch på Restaurant Prima Piano. For så å kose oss på den indiske restauranten, Spiseriet Indisk Tandori i Larvik. Som har ganske spesielt indisk inspirert interiør. ;)

I dag har jeg fått litt foto hjelp og en test av min nye minnebrikke som kan overføre bilder tråløst over tråløs nettet. En koselig tur ut på Revet langs havet sammen med Høvdingens foreldre ble det også. Jeg lekte fotograf og fikk tatt mange fine bilder som jeg har sittet å lekt med. De kommer nok i noen innlegg sånn etterhvert.

IMG_1169

Tigergutt ville ønske dere alle en fin kveld.

(Fotograf på bildene er i dag Høvdingen.)

Klem Eline.

5 kommentarer:

  1. Ja nå er jeg spent på hva din nye sølvskatt er for noe......jeg liker det jeg ser på sniktitt bildene.

    Kjekt å høre at du har kost deg masse i helgen. Jeg har ikke gjort noen ting som helst, bortsett fra litt jobbing i dag;-)har bare slappet av og eid fjerkontrollen, men det er det nok slutt på i morgen når kidsa kommer hjem igjen...hehe.

    Ønsker deg og dine.....og tigergutt åffkårs en fortsatt fin kveld;-)

    Klem fra meg
    (sofaslitermesteren)



    Gleder meg til å høre om alt de har opplevd den siste uka;-)
    Ha en fortsatt strående kveld ;-)
    Ps! Flink fotograf;-)


    Klem fra meg
    (Søndagsofasliteren)

    SvarSlett
  2. Jøss...her skjedde det noe rart.....jaja;-)

    Hilsen monica
    (tydeligvis ti tommeltotter i kveld)

    SvarSlett
  3. Vi koste oss vi også! Masse deilig mat og hyggelig selskap!

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se mer av den nydelige sølvskatten.
    Høres ut som en herlig helg.
    Ønsker deg ei fortreffelig augustuke :)

    SvarSlett
  5. Spennende med den sølvskatten ja :) :) gledes til å få sett mere av den.
    Du lurte på hvor det lyse Pleddet med sånne lange frynser, som ligger på sofaen. Og dette er kjøpt hos Kid interiør. aner ikke om de har de lenger, men kanskje noen butikker kan ha rest av de.
    Har kost meg med å sett alle de flotte bildene ifra terrassen og du verden for en fin plass dere har fått :)
    Må bare spørre hvor det flotte Rekkverket er kjøpt, for det er vel sikkert kjøpt sånn, ferdig ?
    Har med tiden planer om å skifte ut hele rekkverket på forsiden av huset, da det er balkong hele framsiden.. så regner med at dette vil koste. Så det vi har skal få stå iallefall til neste sommer. så får vi se da.
    Nydelig sofalounge også, er selv utrolig lei av Palleloungen så regner med det er siste sesongen denne får bli her :) ike å legge skjul på at den ikke er så behagelig å sitte på, iallefall ikke etter at vi kappet den smalere.
    Så fant en fin rottinggruppe på salg, men den var selvsagt utsolgt...typisk :(
    Nydelige bilda du legger ut her ja.
    Ser at du merker bildene dine, har faktisk begynt å gjøre det samme etter at jeg fant program inne på Macen.

    Ha en fin Ukestart
    klem sissel

    SvarSlett