05 august 2013

Regnbue.

IMG_1072

Da Høvdingen ropte til Guttene at de måtte komme å se på regnbuen, benyttet jeg muligheten til å prøve å ta bilder av den. Himmelen har jo vist seg i alle sjangre fra lys blå himmel til koksgrå nesten svart, med lyn, torden og sprutregn. Så en skikkelig regnbue ble toppen av kaken. Spennende vær vi har om dagen.

IMG_1069

Jeg er i gang med å skure soverommet noe som innebærer å lure Høvdingen til å gå igjennom kommoden med diverse ledninger, datadeler, gamle filmer og annet som kun opptar plass. Nesten en hel søppelsekk fikk vi kvittet oss med samt en stor bunke med papirer eller mange utdaterte bruksanvisninger. Dette er noe som Høvdingen hater å gjøre så jeg fikk han til å sette seg ned og jeg holdt opp den ene tingen etter den andre slik at han slapp å gjøre noe. Hi hi. Nå har vi en ganske tom kommode så kanskje jeg kan få malt den snart. Smilefjes som blunkerMen før jeg setter i gang med maling har jeg andre prosjekter som jeg vil ha ferdig. Greit å få unna litt før jeg setter i gang med noe nytt.

 

Ha en strålende dag.

Klem Eline.

4 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å få ryddet bort ting som er blitt ubrukelig. Jeg fikk også ryddet i skjenken min før jeg solgte det......så nå har jeg en full sprekkeferdig bærepose full av smånips jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av.

    Ha en strålende dag

    Klem fra ei ventende Monica
    (Sitteriventekøpålegekontoret)

    SvarSlett
  2. Hehehe, hadde du en liten strippeseanse? Med musikk og dempet belysning mens du strippa kommoden foran høvdingen;)

    SvarSlett
  3. Vilken fantastisk regnbåge du har fångat på bild,Eline!!!
    Den är underbar,med alla sina färger...
    Hoppas du har fina,goda sommardagar!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  4. Er mange nydelige værfenomener å ta bilder av.
    Regnbuen er et av de flotte fenomenene.
    Nydelige bilder.
    Ja jeg har også brukt den metoden enkelte ganger.
    Holde opp en og en ting å høre om det er noe de trenger. hehe
    Er ikke lett å få de til å ta seg tid til å rydde nei.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett