12 august 2013

Ny borddekking.

IMG_1134

Fredag dekket jeg på ute til besøket av min bror og svigerinne. Jeg brukte på ny den flotte hekleduken som jeg syntes passet så godt her ute.

IMG_1135

De sorte dekkebrikkene er av perler og ble kjøpt på Os. Tallerkenene er fra Perfect Home. Sebra serviettene passet så godt til synes jeg. Serviett ringene i messing ble kjøpt brukt.

IMG_1136

Glassene er en lett blanding av krystall fra Praha og vinglass fra Sia.

IMG_1139

Lykten i bakgrunnen er fra Kid og har “lær” reimer.

IMG_1140

Den tøffe sorte krukken er svintung og ble kjøpt i en blomsterbutikk i Stavern. Skikkelig støpejerns potte. Lekker, ikke sant?

IMG_1147

Vinglasser fra Sia.

Her hjemme er vi en slakk gjeng i dag. Vaske damene har shinet huset og det dufter deilig og rent her nå. Mor har helt tydelig ikke fått nok søvn og er trøtt som en dupp. Så jeg sitter å lurer på om jeg skal sette i gang med et prosjekt eller la være…. “Tenke, tenke”.

 

Ha en strålende dag.

Klem Eline.

5 kommentarer:

  1. LA VÆRE snuppis;-) pass på kroppen nå, så du ikke får en ny smell. Litt hviletid har aldri skadet noen.

    Pent dekket bord foresten.

    Ha en fin fin dag;-)

    Mokken

    SvarSlett
  2. Ja, det ble veldig fint. Vi koste oss sammen hele helgen. Selv har jeg holdt på med noe i hele dag, men så har jeg sydd en liten kjole, en barneleggings og en pute, samt reparert en bukse. Etterpå skal jeg handle og reise bort i middag.

    Jeg foreslår at du tar det helt rolig! Om du er i form i morgen så kan du sette i gang noe da. :-))

    Hilsen Svigerinnen

    SvarSlett
  3. hei hei)
    så masse fine blogginnlegg som jeg har gått glipp av
    herligt med den flotte terassen
    nyt dagene du søte
    klem eli:)

    SvarSlett
  4. Du er flink til å dekke koselige bord.
    Stilig den krukka på bordet.
    Håper du ikke gjorde mer enn du hadde godt av.
    Er veldig godt ¨å bare slappe av enkelte dager.
    Ekstra godt å slappe av i nyvaska hus.
    Ønsker deg herlig tirsdag :)

    SvarSlett
  5. Åhh,så vackert dukat,Eline!!!
    Det ser verkligen inbjudande ut och jag hade mer än gärna slagit mig ner här!!!
    Tänk inte på nya projekt,utan NJUUUT nu av ditt rena hus i stället,
    ( det är vad jag skulle gjort,Ha,haha!!! )
    Ha en härlig Tisdag!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett