20 august 2013

Min gullgrønne rokokko stol.

 

IMG_0323

 

Dere som har fulgt meg en stund husker kanskje min gullgrønne rokokko stol med svung i ryggen og med lekre ben. Den bor på soverommet og planen har lenge vært at den skulle trekkes om. Sotf i svart og gull fant jeg i Sandefjord. Men… Jeg fikk meg bare ikke til å sette i gang med stolen. Jeg bare elsker stoffet men følte litt at det ikke var helt riktig. Derfor ble stolen stående i garasjen, som er mitt mini verksted.

IMG_1557IMG_1558

Nå skal det sies at dette er min aller første stol ødeleggelse. Jeg leste en del om det å trekke om et møbel og så en dag begynte jeg det møysommelige arbeidet med å fjerne det gamle stoffet.

IMG_1325IMG_1327

Ganske lekkert? He he nei ikke noe særlig, men bedre skal det bli.

Fortsettelse følger….

Ha en deilig dag.

Klem Eline.

6 kommentarer:

  1. Ja denne gleder jeg meg til å sseferdig ;) den blir helt sikkert knallfin, du har god smak og bra med fantasi snuppa... masse klemmer

    SvarSlett
  2. Ååååeee, fortsettelse følger!!!!!!!!....hmpfr. Var sikker på å få se fix ferdig stol på slutten av innlegget da jeg scrollet meg nedover...hehe.
    Jeg er utrolig spent på hva du klarer å trylle frem denne gangen;-)

    GLEDER MEG

    Klem fra malermester Mokken

    SvarSlett
  3. ååh, spennende ;) håper den blir ferdig fort ! :D

    SvarSlett
  4. Lykke til. Kommer til å bli en flott stol som
    passer perfekt inn i ditt hus.
    Ja hvorfor ikke mel? Jeg spiser mel.
    Bare ikke hvetemel av noe slag.
    Bruker spelt i stedet. Grunnene er at jeg for mange
    år siden gikk mye ned i vekt med Blodtypedietten,
    og der står det bl.a. at de med min blodtyper ikke
    skal ha hvete, pluss en hel masse andre ting. Ikke svin
    el appelsiner for å ta noen få ting av lista.
    Men jeg prøver å fokusere på alt jeg kan spise.
    Og det er ganske så mye. Er alt mye bedre.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Å FOR EIN LEKKER STOL
    LIKTE DEN AKKURAT SOM DEN VAR JEG
    BLIR SPENNENDE Å SE RESULTATET
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Fortsättning följer???!!!
    -Jag vill se den NUUU,Ha,hahaha!!!
    Den kommer säkert att bli jättefin,Eline!!!

    Var rädd om dig och Tack för allt fint som du delar...
    KRAAAM!!!

    SvarSlett