22 mai 2013

I vinduet hos fotografen




Jeg gikk forbi vinduet til fotografen Hege Mathisen i Larvik i dag. Hun har fotografert begge døtrene mine når de skulle stå til konfirmasjon. Ekstra koselig var det å finne dette flotte bilde av min yngste datter som ble konfirmert i fjor, i vindus utstillingen til fotografen. 

Kjolen hun har på er en "cosplay" kjole som er en av Christines interesser. Stiligt bilde eller hva?
Jeg gikk inn på nett siden til fotografen og på slideshowet der er det faktisk to bilder av Christine. Har du lyst til å se kan du gå inn på: www.hegemathisen.com

Dessverre ligger bloggen min litt ensom og forlatt for tiden, mange grunner til det men jeg skulle så gjerne ha til og energi til den, men jeg håper at det bedrer seg snart. Jeg ligger å slapper av etter en veldig hektisk dag mens min vakre datter Christine lager middag til oss i dag. Er jeg ikke heldig?

Ønsker dere alle en fin dag. 
Klem Eline.

8 kommentarer:

  1. HEI PÅ DEG SKJØNNE ELINE:)
    WAW SÅ TØFFT BILDE
    HELT ETTER MIN STIL
    SENDER DEG GODE ØNSKER OG KLEMMER I FLENG

    SvarSlett
  2. Så gøy. Veldig fint bilde :-)

    SvarSlett
  3. Et skikkelig stilig bilde.
    Morsomt å finne det i utstillingsvinduet
    Du ¨får slappe av og blogge når overskuddet kommer.
    Er egentlig litt stille på bloggen min også
    for tida. Er vel litt blogglei. Og så er det alt
    for mye annet å drive med til at jeg orker å
    styre med dandering og ta bilder. Godt at en kan
    bloggen når tida og overskuddet er der.
    Heldig du som får ferdig middag.
    Ønsker deg gode dager :)

    SvarSlett
  4. Så moro - kult bilde :)
    Håper alt står bra til.
    Klem <3

    SvarSlett
  5. Så kult bilde da! :)

    Håper du har det fint!
    Mange klemmer, og god helg :)

    SvarSlett
  6. Vilken glädje och överraskning att finna bilden i fönstret,Eline!!!
    Den är verkligen jättefin!!!

    (Jag lät min blogg vara vilande i stället för att ta bort den helt,hade inte hjärta till det...
    Jag kanske gör ett och annat litet inlägg eller återkommer i höst.
    Funderar på att göra en bok av den,som du gjorde,Eline.)

    Önskar dig och de dina fina,varma soliga och välsignade sommardagar!!!
    KRAAAM!!!

    SvarSlett
  7. Flott bilde - og datter! <3 er innom med en klem for å ønske deg en nydelig sommer - håper den blir ordenlig fin for deg. mange klemmer din vei <3

    SvarSlett
  8. Åhhh....så kjekt at hun står fremme i vinduet;-)
    Min blogg ligger også død om dagen....men...pytt pytt.
    Ha en vakker kveld;-)

    SvarSlett